Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان گلستان طی پیام‌هایی ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که روز گذشته در میدان خلیج فارس آبسرد دماوند به دست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد، محکوم کردند.

در متن تسلیت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان آمده است:

شهادت مظلومانه اندیشمند پدافند هسته‌ای کشور دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در عملیات تروریستی دشمن جاهل و شرور ایران اسلامی را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، جامعه علمی کشور و عموم مردم عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران اسلامی که قربانی مدام سیاست‌های سلطه در گسترش تروریسم بوده است، این بار هم یکی از فرزندان خدوم خود را از دست داد و اما خون این شهید گرانقدر و دیگر بی‌گناهان و قربانیان ترور، همانند گذشته، اشغالگران و سلطه خواهان را رسواتر خواهد کرد.

ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و قدرت‌های بزرگ و دست نشانده‌های آنها، از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهم با بکارگیری تمام توان اطلاعاتی عاملان این ترور را شناسایی و به سزای اعمال ننگین برساند.

راه شهید فخری زاده ادامه دارد

هادی حق شناس، استاندار گلستان هم طی پیامی گفت: حادثه تروریستی آبسرد دماوند و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، دکتر محسن فخری زاده موجب تالم و تأثر شدید شد.

تروری بی رحمانه و بی شرمانه که همچون گذشته در زمان رشد و پیشرفت ملت ایران توسط دشمنان قسم خورده این نظام برنامه ریزی شد تا شاید بتوانند روند توسعه کشور را مختل سازند، غافل از آنکه فرزندان رشید این کشور اجازه نخواهند داد مسیر اوج گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود.

ستیزه جویی استکبار جهانی با نظام اسلامی در قالب ترور فرزندان این سرزمین موضوع تازه ای نیست و این جریان از شهادت دکتر بهشتی تا شهادت سپهبد سلیمانی ادامه داشته و امروز شهادت دکتر فخری زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است.

اینجانب شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده در این حادثه تروریست تبریک و تسلیت عرض کرده و بر این باوریم که مسیر شهید فخری زاده و تمام دانشمندان هسته ایران تا دستیابی کامل به انرژی صلح آمیز هسته‌ای ادامه دارد و یقیناً حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی به دنیا اثبات خواهد شد.

وحشت مستکبران از سربلندی ایران

غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اسلامی هم طی پیامی گفت: بار دیگر، دست پلید مدعیان دموکراسی و حقوق بشر، با ترور دانشمند هسته‌ای، از آستین شوم مزدوران خود فروخته، در اوج عجز و ناتوانی بیرون آمد و وحشت مستکبران را از عزت و سربلندی ایران اسلامی آشکار گردانید.

بی‌شک جوانان انقلابی و توانمند ما، پرچم عزت بخش شهیدان علم و فضیلت را بر بام اندیشه خویش به اهتزاز درآورده و راه پر افتخار آن را با استقامت و ایثار ادامه خواهند داد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان هم در پی ترور و شهادت دانشمند هسته‌ای و موشکی کشور بیانیه‌ای داد:

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:

ترور بزدلانه و وقیحانه دانشمند هسته‌ای و موشکی کشور، شهید محسن فخری زاده بار دیگر نشان داد که استکبار جهانی هرگز و ذره‌ای سر صداقت با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

این چندمین بار است که دشمنان ما اقدام به ترور مقامات ارشد و بلندپایه کشوری می‌کنند، دیگر باید چه اتفاقی بیفتد تا دستگاه دیپلماسی کشور از حالت انفعال خارج شده و اقدام بازدارنده و در خور نشان دهد؟

دشمنان کور دل جمهوری اسلامی ایران؛ گمان کرده‌اید که با کشتن دانشمندان بلندپایه ما میدان خالی می‌شود؟ بدانید که هر نفر از ما که کم شود، میدان رزم ما پر شورتر از قبل خواهد بود. به حول قوه الهی، انتقامی شایسته از شما خواهیم گرفت.

دستگاه اجرایی و مقامات امنیتی باید اقدام به اخراج بازرسان آژانس انرژی اتمی (افسران اطلاعاتی تعلیم دیده) کرده و هرگز اجازه بازرسی و حضور در کشور را به آنان ندهند.

از مقامات امنیتی کشور انتظار داریم، در تقویت و ایجاد حلقه‌های امنیتی و حفاظتی برای دانشمندان هسته‌ای و موشکی کشور کوشا باشند، چرا که شایسته نیست از یک سوراخ بارها گزیده شویم.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مدیرکل بهزیستی استان و جمع دیگری از مسئولان و مدیران این عمل قبیح دشمن را محکوم کردند.

کد خبر 5082111

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محسن فخری زاده تروریسم دانشمند ایرانی استانداری گلستان آیت الله نورمفیدی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش برف کمک مومنانه گرگان بوشهر عکس استانها بسیج بارش باران جمهوری اسلامی ایران دانشمند هسته ای محسن فخری زاده ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود