Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز شنبه، هشتم آذر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/9/8؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

درخواست عجیب حسینی و قهر رشید مظاهری!

در روز تعطیلی تمرین استقلال، 2 دروازه بان این تیم درگیری عجیبی با هم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، هرچند امروز تمرین استقلال تعطیل بود اما با دستور محمود فکری رشید مظاهری و سیدحسین حسینی یک جلسه تمرین اضافه را برگزار کردند.

پیش از شروع تمرین سیدحسین حسینی از رشید مظاهری خواست چون دروازه بان شماره یک استقلال است و سابقه بیشتری از او دارد، باید تمرین را زودتر شروع کند که این موضوع اصلا برای رشید مظاهری خوشایند نبود.

بعد از این اتفاق رشید مظاهری بدون اینکه حرفی بزند محل را ترک کرد و حتی اصرار سعید عزیزیان هم برای بازگرداندن این دروازه بان به تمرین کارساز نبود تا به این شکل اختلاف بین حسینی و مظاهری علنی شود.

پیش از این اینطور عنوان شد که محمود فکری اعتقاد به داشتن 2 دروازه بان هم سطح دارد اما حالا به نظر می رسد اختلاف بین حسینی و رشید مظاهری خیلی زودتر از پیش بینی ها آغاز شده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید فکری چه روشی را برای مدیریت کردن 2 دروازه بان تیمش در پیش می گیرد و چطور می خواهد بین این 2 دروازه بان صلح برقرار کند.

غیبت سید مهدی رحمتی مقابل پرسپولیس

سید مهدی رحمتی غایب بزرگ شهرخودرویی ها مقابل پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش طرفداری، سیدمهدی رحمتی، سرمربی جوان تیم شهر خودرو بعد از بازی دیروز تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به سمت داور رفت و به تصمیمات داوری اعتراض کرد.

رحمتی به دلیل اعتراض به داور مسابقه از سوی علی اصغر مومنی اخراج شد تا دیدار بزرگ و حساس تیمش در هفته چهارم لیگ برتر مقابل پرسپولیس را از دست بدهد. این درحالی است که یحیی گل محمدی با پشت سرگذاشتن یک جلسه محرومیت برای این بازی به نیمکت سرخ ها برخواهد گشت.

شهر خودرو در واپسین ثانیه‌ های این دیدار برد را با تساوی عوض کرد.

پرسپولیس روز دوشنبه هفته آینده (10 آذر) میزبان شهرخو درو خواهد بود.

نفت مسجد سلیمان 0-0 پرسپولیس؛ یک تیر دروازه 2 امتیاز از سرخ ها گرفت ذوب آهن 1-1 پیکان / تساوی در روز جنجالی داوری! شهر خودرو 1-1 صنعت نفت آبادان / دشت یک امتیازی آبادانی ها از مشهد تراکتور 0-1 سپاهان / سه امتیاز شیرین محرم از تبریز

کریستیانو رونالدو در نظرسنجی اسکای اسپورتس، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال انتخاب شد

به مناسبت مرگ دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، صفحه توییتری اسکای اسپورتس با بیش از 8.3 میلیون دنبال کننده یک نظرسنجی در خصوص انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال برگزار کرد.

به گزارش طرفداری، در نظرسنجی اسکای اسپورتس برای انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال چهار گزینه حضور داشتند: پله از برزیل، دیگو مارادونا از آرژانتین، کریستیانو رونالدو از پرتغال و لیونل مسی از آرژانتین. در این نظرسنجی که یک روز برقرار بود و بیش از 483 هزار نفر در آن شرکت کردند، کریستیانو رونالدو با کسب 35.8 درصد آرای هواداران به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال برگزیده شد. لیونل مسی با کسب 35.4 درصد آرا در فاصله ای نزدیک به رونالدو در رده دوم قرار گرفت. دیگو مارادونای فقید سوم شد و پله هم در رده چهارم قرار گرفت.

رنکینگ جدید تیم های ملی | ایران همچنان بیست و نهم

رنکینگ جدید تیم های ملی اعلام شد.

به گزارش طرفداری، سایت فیفا روز گذشته رنکینگ جدید تیم های ملی را در سایت خود اعلام کرد اما در اقدامی عجیب نیم ساعت بعد آن را حذف کرد. حالا امروز، 27 نوامبر سایت فیفا مجددا رنکینگ جدید تیم های ملی را اعلام کرده که تیم ملی کشورمان بدون تغییر در همان رتبه بیست و نهم قرار گرفته است.

همچنین تیم ملی کشورمان در آسیا دوم است و رتبه نخست متعلق به تیم ملی ژاپنی است که در رنکینگ جهانی در رتبه بیست و هفتم حضور دارد.

برنامه بازی های مهم امروز (8 آذر) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ برتر انگلیس:
برایتون - لیورپول / ساعت 16
منچسترسیتی - برنلی / ساعت 18:30
اورتون - لیدز / ساعت 21

لالیگا:
والنسیا - اتلتیکو مادرید / ساعت 18:45
هوئسکا - سویا / ساعت 21
رئال مادرید - آلاوز / ساعت 23:30

بوندس لیگا:
دورتموند - کلن / ساعت 18
لایپزیش - آرمنیا بیلفد / ساعت 18
اشتوتگارت - بایرن مونیخ / ساعت 18

سری آ:
ساسولو - اینتر / ساعت 17:30
بنونتو - یوونتوس / ساعت 20:30
آتالانتا - ورونا / ساعت 23:15

لیگ فرانسه:
پاری سن ژرمن - بوردو / ساعت 23:30

لژیونرها

لیگ هلند:
فنلو - زووله / ساعت 23:30

پرتغال:
سانتاکلارا - پورتو / ساعت 21:30

روسیه:
آرسنال تولا - زنیت / ساعت 14:30

صبحانه ورزشی 1399/9/8؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 7 آذر 1399 لیلا و پیمان رجبی شهاب زاهدی ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 27 نوامبر 2020 ایوان راکیتیچ:
ما به هوئسکا رسیدیم کاکا:
چیزی بسیار بیشتر از یک بازی ساده

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی رشید مظاهری دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد

محمد محمدنژاد معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت : طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از واحد تولیدی در استان کرمانشاه ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد کشف و توقیف شد.

وی ضمن تأکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا افزود: در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.

معاونت ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان کرمانشاه ضمن تصریح اینکه دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده‌رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است، گفت: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنا بر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.

محمد نژاد ضمن تأکید بر لزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد خاطرنشان کرد: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده‌رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده‌رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!