Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تسلیت و تبریک شهادت دانشمند دفاعی شهید فخری زاده، افزود: کشورهای معاند آمریکا و اسراییل و سازمان‌های اطلاعاتی وابسته به این کشورهای تروریست، در طول ۴۰ سال گذشته همواره با پشتیبانی از تیم های تروریستی و با ابزار منافقان علیه دانشمندان و شخصیت های سیاسی، امنیتی، علمی و نظامی کشور عملیات های تروریستی انجام داده و بسیاری از نیروهای متعهد و خدمتگزار انقلاب را به شهادت رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با محکوم کردن  این اقدام تروریستی اظهار داشت: آمریکا و اسراییل گمان دارند که با به شهادت رساندن دانشمندان ما می‌توانند در راه پیشرفت و ترقی بخش های مختلف کشور خلل وارد کنند اما غافل از آن هستند که در کشور دانشمندان متعهد و انقلابی بسیاری وجود دارد که راه شهید فخری زاده را با قدرت ادامه داده و  هرگز اجازه نخواهند داد که راه پیشرفت و توسعه ی بخش های مختلف کشور از حرکت به سمت قله‌های عزت و افتخار باز بماند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهدای کشور باعث تنومندتر شدن درخت انقلاب می شود.

حیدری ادامه داد: شهادت این شهید دانشمند یک فقدان بزرگ و ضایعه دردناک است و دستگاه دیپلماسی کشور باید ضمن کردن این اقدام تروریستی، برای پیگیری آن از طریق نهادهای بین المللی اقدام کند.

وی در پایان ضمن تاکید بر انتقام شهادت شهید فخری زاده افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با اشراف کامل اطلاعاتی، عاملان و آمران این اقدام تروریستی را شناسایی کرده و با یک اقدام قاطعانه انتقام شهادت این شهید دانشمند را از مسببان آن خواهند گرفت.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه (هفتم آذرماه)  با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله قرار گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی باتوجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها سرپل ذهاب شهدای ترور وزارت دفاع محسن فخری‌زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب شهدای ترور وزارت دفاع محسن فخری زاده سرپل ذهاب شهدای ترور وزارت دفاع محسن فخری زاده اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی

جنبش حماس تأکید کرد شهادت ۲ تن از فلسطینی‌های غزه در بازداشتگاه‌های رژیم فاشیست صهیونیستی ادامه جنایت‌های جنگی هولناک این رژیم است.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اعلام شهادت ۲ تن از فلسطینی‌های غزه در بازداشتگاه‌های رژیم فاشیست به خاطر شکنجه وحشیانه، ادامه جنایت‌های جنگی هولناک این رژیم است. رژیم صهیونیستی همچنان به جنایت‌های جنگی خود علیه مردم ما و زندانیانی که این رژیم جنایتکار آنها را از مدارس و بیمارستان‌ها به بازداشتگاه‌های خود برده است و از جمله آنها پزشکانی هستند که به وظایف انسانی خود برای درمان مجروحان و بیماران عمل می‌کردند، ادامه می‌دهد.

به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است: جامعه بین‌المللی برای مقابله با این جنایت‌های مکرر باید فورا وارد عمل شده و این برخورد وحشیانه را جرم حساب کرده و آن را محکوم کند. جامعه بین‌المللی باید رژیم اشغالگر را مجبور کند تا سرنوشت ربوده شدگان را مشخص و آنها را آزاد کند. جامعه بین‌المللی باید دست عدالت بین‌المللی را برای مجازات رهبران رژیم صهیونیستی که جنایت‌هایشان از حد و مرز عبور کرده و به قوانین و معاهده‌های بین‌المللی عمل نمی‌کنند، باز بگذارد.

پیش از این باشگاه اسیران فلسطینی از شهادت ۲ تن از ربوده شدگان از غزه در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی خبر داد که یکی از آنها عدنان البرش، رئیس بخش استخوان در بیمارستان الشفا است.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر تجاوز خود را علیه غزه با حمایت آمریکا ادامه داده و بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها و منازل غیرنظامیان را ویران کرده است و مانع از ورود آب، غذا، دارو و سوخت به غزه می‌شود.

از سوی دیگر جنبش حماس اقدام ترکیه درباره تعلیق تجارت با رژیم صهیونیستی و پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی در دادگاه بین‌المللی دادگستری علیه رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه را ستود.

این جنبش اعلام کرد: این تصمیمات جسورانه نشان دهنده موضع اصیل ملت ترکیه در حمایت از مبارزه ملت فلسطین و حق آن برای آزادی و تعیین سرنوشت است. ما از تمام کشورها و در راس آن کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم تمام روابط را با رژیم نازی صهیونیستی قطع کرده و برای مجازات این رژیم و رهبران تروریستی آن تلاش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان