Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز پنج شنبه ششم آذر ۹۹ استان تحت تأثیر یک سامانه بارشی قرار گرفته است.

او افزود: میزان بارندگی طی مدت فعالیت سامانه بارشی تا ساعت ۶:۳۰ امروز در این استان به شرح زیر اعلام شد.

بیشتر بخوانید

پیش بینی بارش برف در چهارمحال و بختیاری

چراغ پور اضافه کرد: در شهرکرد مرکز استان ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیمتر، در بروجن ۵.۸ میلیمتر، در لردگان ۳۳.۶ میلیمتر، در کوهرنگ ۵۵.۹ میلیمتر، در اردل ۱۴.۲ میلیمتر، در سامان ۵.۶ میلیمتر، در بن ۶ میلیمتر، در شلمزار ۱۸.۶ میلیمتر، در مالخلیفه ۸.۴ میلیمتر، در فرخ شهر ۳.۲ میلیمتر، در سورشجان ۹.۳ میلیمتر، در دوآب صمصامی ۲۶.۴ میلیمتر، در فارسان ۱۲.۹ میلیمتر، در آلونی ۲۴.۴ میلیمتر، در بلداجی ۱۲.۷ میلیمتر و در ایلبگی ۷.۶ میلیمتر بارندگی رخ داده است.

او ادامه داد: دامنه فعالیت این سامانه غالب مناطق استان به ویژه نیمه غربی و جنوب استان (کوهرنگ، لردگان، اردل، خانمیرزا، فارسان و کیار) است.

چراغ پور گفت: شدت بارش‌ها برای روز شنبه و یک شنبه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه بارشی بارش باران وضعیت آب و هوا وضعیت هوا ۶ میلیمتر ۴ میلیمتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود

به گزارش همشهری آنلاین،‌ براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

کد خبر 847196 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر