Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: به همت جوانان و دانشمندان متعهد، آمال شوم بدخواهان ایران که ذهن‌شان جز کور زاییده دیگری ندارد، تعبیر نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، ضمن تسلیت و تبریک شهادت دانشمند «محسن فخری‌زاده» به ملت بزرگ ایران اسلامی، اظهار داشت: شهید فخری زاده  از دانشمندان بنام و برجسته کشوری بود که پس از سال ها تلاش فراوان برای صنعت هسته ای و دفاعی میهن اسلامی، بصورت ناجوانمردانه در یک اقدام تروریستی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه راه شهید فخری زاده ها همواره ادامه خواهد داشت، افزود: جریان جهاد علمی در کشور بسیار پرقدرت‌تر از تصور دشمنان این آب و خاک است و به همت جوانان و دانشمندان مومن و متعهد، آمال شوم بدخواهان خبیث ایران که ذهن‌شان جز ترور کور زاییده دیگری ندارد، هرگز تعبیر نخواهد شد.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین با بیان اینکه باید انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را از جنایتکاران گرفت، تصریح کرد: نهادهای امنیتی باید نسبت به دستگیری و رساندن  عوامل این حادثه تروریستی به اشد مجازات، اقدامات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/آ

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است