Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در کش و قوس خبرهایی که درباره وضعیت کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا منتشر می‌شود، رده بندی جهانی تیم‌های ملی در ماه نوامبر از سوی فیفا منتشر شد. در این رده بندی، تیم ملی کلمبیا به رده پانزدهم جدول سقوط کرد تا زخم رسانه‌ها و کارشناسان کلمبیایی از عملکرد کی روش تازه شود.

سایت «کوموتریکولر» جایگاه جدید کلمبیا را یک «سقوط بزرگ» دانست و به قول کارلوس کی روش در ابتدای شروع کارش در تیم ملی این کشور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت نوشت: «سقوط تیم ملی کلمبیا در رده بندی فیفا در پایان سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد کارلوس کی روش به قول خود عمل نکرده است. کی روش در فوریه ۲۰۱۹ در یک نشست خبری گفت که از اعتبار و میراث خوزه پکرمن مراقبت می‌کند اما این اتفاق رخ نداد و تقریباً بعد از گذشت دو سال از بین رفت. کی روش گفته بود: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا به خوبی از میراثی که تیم کلمبیا در سال‌های اخیر با آقای پکرمن و فدراسیون فوتبال به دست آورده، مراقبت کنم. از میراث، اعتبار و شهرت کلمبیا در سراسر جهان به خوبی مراقبت می‌کنم.»

کوموتریکولور سپس جایگاه تیم ملی فوتبال کلمبیا را از سال ۲۰۱۲ و از ابتدای شروع به کار پکرمن (در رده ۳۵ جهان) مورد بررسی قرار داده است؛ جایی که پکرمن موفق شد این تیم را حتی تا رده سوم جهان پیش ببرد. در نهایت بعد از پکرمن، مدتی «آرتور ریس» سرمربی کلمبیا بود و تیم ملی این کشور در رده ۱۲ فیفا به کی روش تحویل داده شد.

این سایت در بخشی از گزارش خود آورده است: «کی روش کلمبیا را در رده دوازدهم فیفا دریافت کرد و پس از شرکت در مسابقات کوپا آمه‌ریکا برزیل در سال ۲۰۱۹، به رده هشتم صعود کرد. از پایان سال گذشته کلمبیا در رده دهم باقی مانده بود. اگرچه کلمبیا مقابل ونزوئلا پیروز شد و برابر شیلی به نتیجه تساوی رسید، اما شکست‌های اخیر مقابل اروگوئه و اکوادور کلمبیا را به جایگاه پانزدهم رساند. این واقعیت تیم کلمبیا در رده بندی فیفا در پایان سال ۲۰۲۰ یک هشدار است و به همین دلیل تغییر سرمربی (کی روش) در حال بررسی است.»

کد خبر 5082222 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران فیفا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال والیبال دیه گو مارادونا تکواندو محمود فکری ماشین سازی تبریز تیم فوتبال ماشین سازی کارلوس کی روش مصطفی کارخانه باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی رده بندی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام

تین نیوز

ترمیم و مرمت غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، پیرو مصوبه شورای ترافیک شهر فرودگاهی و دستور صادره از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص ترمیم فوری آسفالت معابر اصلی شهر فرودگاهی، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در مسیر غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت با پیگیری و نظارت معاونت توسعه زیر ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

گفتنی است این عملیات با هماهنگی و همکاری پلیس راهور شهر فرودگاهی در سایر محور های برنامه ریزی شده در کمیته ترافیک شهر فرودگاهی ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند