Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ‎ ‎از ‏افزایش ۶۸ درصدی‎ ‎حجم معاملات‎ ‎و ۵۶ درصدی ارزش معاملات سهام در‎ ‎تالار بورس استان‎ ‎خبر داد و ‏گفت: در هفته منتهی ‏به ۵ آذرماه تعداد ۱۶۷ میلیون ۴۱۹ هزار و ۹۴۲ برگ‎ ‎اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام ‏شرکت‌های ‏بورسی و فرابورسی به ارزش نزدیک به از یک هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد ‏معامله قرار گرفت‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: ‏۶۴ درصد از معاملات هفته گذشته تالار بورس استان به خرید و بقیه نیز به فروش سهام مربوط می‌شود‎.

جوادی‏ با اشاره به اینکه در طول هفته گذشته ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۸۲ شرکت را در ‏تالار بورس استان معامله کردند که شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۵ درصد به خود ‏اختصاص داد. ‏

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ‏ادامه داد: شاخص کل بازار بورس با ۲۱ هزار و ۹۴۷ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل ‏به رقم ۱ میلیون و ۳۶۷ هرار و ۲۴۸ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۰۵ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، ‏به رقم ۱۶ هزار و ۹۵۱ واحد رسید‎. ‎

انتهای پیام/گ‏

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس آذربایجان غربی معاملات بورس شاخص بورس بورس منطقه ای بورس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

کد خبر 6093866 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز