Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@22:09:48 GMT

بازگشت جنجالی نام پروین به پرسپولیس + عکس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۷۷۹۴

بازگشت جنجالی نام پروین به پرسپولیس + عکس

علی پروین با انتشار یک استوری جنجال بزرگی به پا کرد؛ او خبر حضور نوه‌اش در تیم نوجوانان پرسپولیس را اعلام کرد اما این موضوع حواشی بسیاری به راه انداخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه با انتشار یک استوری راه‌یافتن نوه خود، والارضا به تیم نوجوانان پرسپولیس را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فرزند آرش فرزین داماد علی پروین است که زمان راینر سوبل حضور او به‌عنوان مترجم سرمربی آلمانی حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت.

در تصاویری که از والارضا نوه پروین منتشر شده، مشخص است که او با اضافه‌وزن زیادی روبه‌روست و این‌طور که از هیکلش پیداست، باید تلاش زیادی انجام بدهد تا به وزن ایده‌آل خودش برسد. از طرف دیگر، اینکه چطور بازیکنی که اضافه‌وزن دارد و سابقه‌اش در فوتبال هم مشخص نیست، چگونه به آکادمی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس راه پیدا می‌کند، در نوع خود عجیب است.

نکته مهم درباره تیم نوجوانان پرسپولیس سرمربیگری رضا جباری است، جالب‌تر اینکه دستیار جباری نیز حسن خان‌محمدی است. دو بازیکن سابق پرسپولیس که سال‌ها شاگرد علی پروین بودند و همواره از این موضوع ابراز خرسندی کردند. دو ستاره دهه۸۰ پرسپولیس حالا نوه سرمربی سابق خود را به تیم نوجوانان بردند و این مسأله وقتی عجیب به نظر می‌رسد که والارضا از نظر جسمانی اصلا شرایط فوتبال بازی‌کردن را ندارد.

این اتفاق را وقتی با حضور محمد پروین در پرسپولیس مقایسه می‌کنیم، به نتایج جالب‌تری می‌رسیم. چندسال قبل زمانی که علی پروین خودش هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، پسرش محمد را به این تیم آورد و اگرچه فرزند سلطان فوتبال ایران بعدا پیراهن یکی دو تیم دیگر را پوشید اما او هرگز فوتبالیست بزرگی نشد و خیلی زود هم فوتبال را کنار گذاشت.

حالا در فضای مجازی انتقادهای زیادی از حضور والارضا نوع دختری پروین در تیم نوجوانان پرسپولیس مطرح شده؛ مسأله‌ای که بسیاری اعتقاد دارند بر اساس روابط صورت‌گرفته و شایستگی در آن نقشی ندارد. از سوی دیگر، خانواده پروین هنوز واکنش رسمی در این خصوص نداشتند و مدیران باشگاه هم سکوت کردند تا زوایای پنهان این موضوع کشف نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی پروین محمد پروین علی پروین محمد پروین محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی تیم نوجوانان پرسپولیس علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس