Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  بن رودز مشاور امنیت ملی آمریکا در زمان دولت باراک اوباما در پی ترور  محسن فخری زاده در پیامی توییتری نوشت: این یک اقدام تکان دهنده با هدف کارشکنی  در دیپلماسی میان دولت بعدی آمریکا و ایران است. وقت آن رسیده است این گسترش تنش پیوسته متوقف شود. 

اظهارات بن رودز در پی این مطرح می شود که روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 568401 برچسب‌ها ایران و آمریکا محسن فخری زاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا محسن فخری زاده محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

بیست و دومین حراج شمش طلا روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • ترور برای بقا
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط