Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: روزانه ۹۵۰ تن گوشت مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می شود.

 رضا سالمی  اظهار کرد: قرار بود ابتدا میادین میوه و تره بار از گوشت مرغ گرم و منجمد تأمین شود پس از آن در مرحله بعدی به توزیع گوشت مرغ گرم و منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران بیان کرد: در یک هفته اخیر با توزیع گسترده در میادین، مرغ  به میزان کافی وارد میادین میوه و تره بار شد و از امروز شنبه ۸ آذرماه ۹۹، مرغ گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع خواهد شد و کمبودی در این زمینه نداریم.

سالمی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار استان تهران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه دولت هر کیلوگرم مرغ گرم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ منجمد با نرخ ۱۵ هزار تومان باید به دست مصرف کنندگان برسد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: اکنون روزانه بین یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تن مرغ گرم و منجمد به بازار سراسر کشور عرضه و توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: پیش از این روزانه بین ۶۰۰ تن مرغ منجمد و گوشت مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان‌ها در سراسر کشور توزیع می‌شد که نزدیک بین ۶۰ تا ۷۰ تن در داخل تهران توزیع می‌شد.

سالمی گفت: برای جلوگیری از تجمع در فروشگاه‌ها برنامه داریم تا توزیع مرغ گرم و منجمد را با نرخ‌های مصوب در فروشگاه‌های منتخب و صنوف محلات داشته باشیم.

منبع: صداو سیما

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پشتیبانی امور دام استان فروشگاه های زنجیره ای میادین میوه و تره بار مرغ گرم و منجمد گوشت مرغ گرم استان تهران تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق پورسالم بیان کرد: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک نام‌گذاری شده است. در این هفته برای افزایش آگاهی مردم و ترویج فرهنگ حفاظت از زمین، برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها توزیع کیسه‌های پارچه‌ای بین مردم و فروشگاه‌ها است.

وی از آغاز توزیع هزار کیسه پارچه‌ای بین نانوایی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در استان خبر داد و افزود: کیسه‌های پلاستیکی با منشاء نفت از پلیمر‌هایی تشکیل شده‌اند که به‌سختی تجزیه می‌شوند و ماندگاری آنها در طبیعت ۴۰۰ سال است، اما کیسه‌های پارچه‌ای دارای بافت‌های گیاهی هستند که بعد از ۴ تا ۵ ماه در طبیعت تجزیه می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر تولید کمتر زباله، کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، کاهش هزینه و مقاومت بیشتر را از مزایای کیسه‌های پارچه‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت با هدف مصرف کمتر کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌ها و حفاظت از محیط‌زیست، گفت: به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابلاغ شده تا از دادن کیسه پلاستیکی رایگان به مشتریان خودداری کنند.

پورسالم یادآور شد: این کار در بسیاری از کشور‌ها اجرا می‌شود و در کاهش مصرف پلاستیک نقش موثری داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی