Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:11:13 GMT

واکسن کرونا در آمریکا اولویت‌بندی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۰۴۲

واکسن کرونا در آمریکا اولویت‌بندی می‌شود

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه سی ان ان، دکتر "سلین گوودر" یکی از اعضای تیم مشاوره‌ای بایدن در امور مقابله با کرونا اعلام کرد، به این دلیل که  خطر ویروس کرونا در میان افراد مختلف متفاوت بوده، اولویت بندی برای واکسن کرونا سخت و پچیده است به همین دلیل رئیس جمهوری منتخب آمریکا به کارشناسان حوزه بهداشت و درمان اجازه خواهد داد تا در مورد این اولویت ها تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر گوودر خاطر نشان کرد، عرضه دوزه ای واکسن کرونا در زمان آماده شدن و تایید از سوی اداره مواد غذایی و دارو آمریکا احتمالا محدود خواهد بود.

وی افزود: به جز کادر درمانی و بهداشتی، برخی افراد که شرایط پزشکی خاص و ویژه ای دارند از جمله افراد با سن بالا، در اولویت بعدی قرار دارند. در این میان اولویت بندی در افراد با سنین بالا نیز مساله ای سخت است. به همین دلیل جو بایدن تصمیم گیری در این راستا را برعهده کارشناسان بخش درمانی و بهداشتی قرار داده است.

پیش از این درخواست شده بود که نشستی فوق العاده در مورد اولویت‌بندی ارائه واکسیناسیونن در آمریکا در اول دسامبر( ۱۱ آذر) برگزار شود.

اگرچه تیم بایدن هنوز به طور رسمی امور کشور را بدست نگرفته اما به وضوح می توان دید که دولت ترامپ عملا اقدامات کنترلی در مهار کرونا را رها کرده است.

امریکا در حالی شاهد افزایش شیوع کرونا و افزایش مرگ و میر است که دولت ترامپ با توجه به عدم کسب پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری مهار روند کرونا در کشور را متوقف کرده و تنها بر ادعاهای بی اساس انجام تقلب در انتخابات متمرکز شده است.

براساس آمارهای اعلام شده، تاکنون ۱۳ میلیون ۴۵۴ هزار و ۳۴۶ نفر در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شده اند که  ۲۷۱ هزار و ۲۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ جو بایدن ویروس کرونا دونالد ترامپ جو بایدن اخبار کنکور اولویت بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد