Web Analytics Made Easy - Statcounter

علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی با صدور بیانیه ای درخواست کردند هرچه زودتر عاملان و طراحان این جنایت غیر انسانی را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن محکومیت شدید ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی و مراجع قضایی درخواست کردند هرچه زودتر عاملان و طراحان این جنایت غیر انسانی را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درادامه این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انجام این اقدام تروریستی در ایران اسلامی بیانگر سرخوردگی استکبار جهانی و رژیم پلید اسرائیل در مقابل دانشمندان ایرانی است. چنین اقدامات تروریستی حیثیت و آبروی اسرائیل جنایتکار و دیگر مزدوران آنها را در مقابل ملل آزادیخواه جهان بر باد داد.

ترور، در همه ابعاد آن منفور و مورد انزجار ملت ها است و استفاده از آن به عنوان یک راهبرد علیه دانشمندان و نخبگان غیرنظامی، جنایتکارانه¬ و ناجوانمردانه است. از این رو، این اقدام ضدبشری نباید بدون مجازت بماند و بلکه باید توسط همه نهادهای بین المللی و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری و ضدتروریستی در جهان محکوم شود.

 دشمنان و عاملان ترور دانشمندان ایرانی باید بدانند علم و دانش حقیقتی ترور نشدنی است و ادامه خط ترور علیه متفکران و دانشمندان هسته ای ایران از سوی مراکز جاسوسی و تروریست پرور غربی و صهیونیستی، هیچگونه خللی در صنعت هسته ای و دفاعی ملت ایران وارد نخواهد کرد و بلکه با شهادت دانشمندان متعهد و دلسوز انقلابی قدرت صنعت  هسته ای و دفاعی کشور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

در پایان بیانیه مذکور آمده است: ما روحانیون اهل تسنن استان اعم از( مدیران مدارس علمیه، ائمه جمعه و جماعت مساجد و مدرسین حوزه های علمیه) مصیبت از دست رفتن چهره پر تلاش عرصه پژوهش و تحقیقات علمی کشور و دانشمند هسته ای را به محضر امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) تسلیت عرض نموده و از دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور به ویژه وزارت اطلاعات و قوه قضاییه خواهانیم هرچه زودتر مسببین به شهادت رساندن برادر عزیزمان محسن فخری زاده را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: روحانیون اهل تسنن هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی