Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:23:34 GMT

3 کشته و مصدوم در واژگونی خودرو در جاده ساحلی دیر

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۲۳۱

3 کشته و مصدوم در واژگونی خودرو در جاده ساحلی دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حسین ناظمیان‌پور صبح امروز  از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه پژوه 405 در محور دیر- بردخون خبر داد و اظهار داشت: در ثانیه‌های ابتدایی بامداد امروز به دنبال واژگونی یک دستگاه پژوه 405 در محور دیر – بردخون حدفاصل شاهزاده ابوالقاسم و شرکت متانول کاوه، متاسفانه یک نفرجان باخت و دو سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش، سه دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی 115 دیر و درود احمد به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: سه مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام هادی(ع) دیر و امام خمینی(ره) کنگان انتقال یافتند.

وی گفت: یکی از مصدومین 30 ساله علی‌رغم اعزام به بیمارستان امام هادی(ع) دیر و انجام عملیات احیاء، متاسفانه به دلیل شدت حراجات وارده در بیمارستان فوت کرد.

ناظمیان‌پور خاطرنشان کرد: هر سه سرنشین این خودرو آقا و دارای سن 37 ، 30 و 27 ساله بوده که از ناحیه سر، صورت و گردن دچار آسیب شده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پژو امام خمینی درمان بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب