Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این ۵۵۸ روستای دارای اینترنت بی‌سیم، ۴۴۲ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند و تا پایان امسال روستاهای بیشتری با راه‌اندازی یا ارتقای سایت زیر پوشش خدمات تلفن همراه و اینترنت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ۵۱۵ روستای کردستان از اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند هستند، اضافه کرد: تعدادی از این روستاها پهنای باند اینترنت پایینی دارند که قرار شده تا یک ماه آینده تجهیزات ارتقای اینترنت این روستاها تامین و نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان به آمادگی برای راه‌اندازی ۵۰ سایت جدید در صورت تامین هزینه ساخت جاده و برق آن اشاره کرد و افزود: حدود ۳۲۶ روستای استان بالای ۷۰ درصد پوشش تلفن همراه داشته و به اینترنت ۳G و ۴G دسترسی دارند.

سعیدی یادآور شد: بدلیل کوهستانی و سخت‌گذر بودن اغلب نقاط کردستان، هزینه نصب و راه‌اندازی یک سایت بیش از ۲۰ میلیارد ریال است که بیشتر از هزینه در دیگر مناطق کشور است به همین دلیل برای احداث این سایت‌ها نیازمند اختصاص اعتبارات زیادتریی هستیم.

وی با بیان اینکه از پارسال تاکنون ۴۵ سایت تلفن همراه نسل جدید در استان راه‌اندازی شده است، تاکید کرد: تعداد کل سایت‌های تلفن همراه در استان به ۲ هزار و ۹۴۵ مورد افزایش یافته که ۸۴۵ سایت آن ۴G و بقیه ۲G و ۳G است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۶۸ هزار مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت و ۴۶۱ روستای کردستان از پهن باند اینترنت بهره‌مند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل هستند.

برچسب‌ها اینترنت کردستان ارتباطات توسعه روستایی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت کردستان ارتباطات توسعه روستایی اعتبارات اینترنت کردستان ارتباطات توسعه روستایی اعتبارات اخبار کنکور تلفن همراه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی