Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:32:04 GMT

زنجان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۴۵۸

زنجان در هفته‌ای که گذشت

** معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران با همکاری چند کشور اقدامات اولیه را برای تولید واکسن کرونا انجام داده که این مهم به محض نهایی شدن اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

دکتر ایرج حریرچی روز پنجشنبه هفته گذشته در جمع خبرنگاران زنجان، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص ساخت واکسن کرونا گفت: هم اکنون در حال ساخت واکسن کرونا در کشورمان هستیم که چهار مورد آن طی روزهای اخیر به سازمان جهانی بهداشت ارائه شده بطوری که آنها از پیشرفت های محققان و دانشمندان ایرانی شگفت زده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** استاندار زنجان گفت: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، اصناف عملکرد بسیار خوبی داشتند، اگر رعایت محدودیت‌ها از سوی اصناف و مردم مانند روز اول باشد ممکن است زمان اجرای طرح کمتر هم بشود.

** معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: تعلل کنندگان در اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای استان باید پاسخگوی تبعات کار خود باشند.

** رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: کیت‌های لازم برای انجام تست‌های سریع کرونا تامین و در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار گرفته و انجام این آزمایش ها در استان آغاز شده است.

** سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: به رغم وجود مشکلاتی در تامین داروها، با اقدامات انجام شده تاکنون هیچ بیمار کرونایی در استان بدون دارو نمانده است.

** معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف سنگین از روز پنجشنبه تا  جمعه هفته گذشته راه ۴۶ روستای این استان را بسته است.

** سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: فرایند اعطای بسته تسهیلاتی به میزان اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به کسب و کارهای حوزه آی سی تی در استان زنجان اجرایی شد.

** فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در راستای کمک مومنانه و براساس بانک اطلاعاتی که با تدبیر مسئوولان ارشد استان ایجاد شده تا کنون ۲۳۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

** رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سهم سالانه کود شیمیایی این استان برای کشت پاییزه ۵۷ هزار تن است که امسال توانستیم ۴۱ هزار تن ( حدود ۷۲درصد) را جذب کنیم.

** رییس اتاق اصناف استان زنجان گفت: از ابتدای آذرماه جاری با اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرهای با وضعیت قرمز،بیش از ۸۵ درصد اصناف این استان نیز داوطلبانه موارد را رعایت کردند.

** مدیرکل بهزیستی استان گفت: هم اکنون ۱۶ هزار و ۲۳۳ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی دارای دفترچه درمانی بیمه سلامت هستندکه علاوه بر این تعداد سهمیه افراد مجهول الهویه نیز مشخص شده بطوریکه در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۱ مجهول‌الهویه به بیمه سلامت استان ارجاع داده شده‌اند.

** رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تاکنون ۳۰ تا ۳۵ درصد نهاده‌های مورد نیاز مرغداران در این استان به آنان تحویل شده است و مرغداران نیز ۴۱ درصد تولید خود را به نرخ مصوب در اختیار کشتارگاه‌های استان می‌گذارند.

** مدیرآموزش، پژوهش و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: سهم ارزش تولید بخش صنعت در اقتصاد این استان از میزان ۳۶ درصد در سال ۹۰ به ۴۲ درصد در سال ۹۸ رسید.

** فرمانده انتظامی استان گفت: ۶۹ تن نهاده دامی احتکار شده از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.

** سرپرست امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با راه اندازی ۴۱ تعاونی جدید طی سال جاری تاکنون، شمار تعاونی‌های فعال در این استان به یک‌هزارو ۲۰۷ مورد رسید.

برچسب‌ها استانداری زنجان زنجان ایرج حریرچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان زنجان ایرج حریرچی استانداری زنجان زنجان ایرج حریرچی اخبار کنکور استان زنجان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

همین هفته گذشته بود که هلدینگ خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال را پرداخت کرد، ولی با حضور فرشید سمیعی سرپرست جدید باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم همچنان به ارقام دریافتی معترض هستند.

با واریز ۱۵ درصد رقم دریافتی استقلالی‌ها در این فصل به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی‌ها اعضای این تیم ۵۰درصد از قرارداد این فصل خود را هنوز دریافت نکرده اند.

این در حالی است که برخی بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را نگرفته اند و به همین دلیل وقتی سمیعی روز ۵شنبه در تمرین استقلال حاضر شد بازیکنان حسابی از وی گلایه کرده و اعلام کردند نامه رضایت از دریافت مطالبات برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را امضا نخواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد