Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:32:57 GMT

درگذشت مادر شهیدان «حمزه‌زاده»

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۶۵۰

درگذشت مادر شهیدان «حمزه‌زاده»

«حاجیه خانم میری» مادر شهیدان «عباس و عبدالله حمزه‌زاده» از قهدریجان اصفهان به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایسنا، «حاجیه خانم میری» مادر شهیدان والامقام «عباس و عبدالله حمزه‌زاده» به‌ فرزندان شهیدش پیوست. پیکر پاک آن مرحومه روز جمعه ۷ آذرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در جوار گلزار شهدای قهدریجان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 «عباس حمزه‌زاده» سوم آبان ۱۳۴۱ در شهر قهدریجان دیده به جهان گشود. وی به‌عنوان بسیجی از طرف سپاه پاسداران از شهرستان فلاورجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و با عنوان بی‌سیم‌چی در عملیات شهید مدنی در غرب سوسنگرد در تاریخ  ۲۵ شهریور ۱۳۶۰ به فیض شهادت نائل آمد. پیکر پاک این شهید والامقام در گلزار شهدای قهدریجان آرام گرفت.

 «عبدالله حمزه‌زاده» نیز یکم تیرماه ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود. وی هم توسط سپاه به جبهه اعزام شد و در آخرین مسئولیتش به‌عنوان بی‌سیم‌چی گروهان لشگر ۸ نجف اشرف بود. این شهید والامقام در عملیات خیبر در جزیره مجنون در تاریخ پنجم اسفند ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل و در گلزار شهدای قهدریجان به خاک سپرده شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس حمزه زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی

خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین‌ خارجی استانداری کرمان با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد.

خضری پور با خانواده شهیدان رضا نورزهی ، محمد قاسم‌ احمدی ، راز گل علیزهی ، معصومه ، لطیفه و نازنین آچکزهی از شهدای افغانستانی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار و ضمن شنیدن صحبت‌های خانواده شهدا، پیگیر حل مشکلات آنان شد.

گفتنی است در این حادثه شهیده راز گل آچکزهی و معصومه ، لطیفه ، نازنین ( مادر و فرزندان ) به شهادت رسیدند خانواده ای که در واقعه گلزار شهدای کرمان چهار شهید را تقدیم‌ نموده و دو نفر از فرزندان این خانواده مجروح شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون