Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@12:44:13 GMT

پای مرغ کیلویی ۲۷۷۰۰تومان!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۹۱۶

پای مرغ کیلویی ۲۷۷۰۰تومان!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  درحالی که حداکثر قیمت مصوب مرغ در بازار ۲۰۴۰۰ تومان است هر کیلوگرم پای مرغ در میدان میوه و تره بار تهران ۲۷۷۰۰ تومان و بالاتر از نرخ مصوب خود مرغ به فروش می رسد.

 در حال حاضر هر بسته پای مرغ ۴۰۰ گرمی در میادین میوه و تره بار تهران ۱۱۱۰۰ تومان به فروش می رسد در حالی که قیمت این محصول پیش از گرانی مرغ ۶ هزار تومان بود و همزمان با افزایش قیمت مرغ در بازار قیمت پای آن نیز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پای مرغ در بسته های ۴۰۰ گرمی نیز در فروشگاه های سطح شهر ۱۲۰۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و قیمت پای مرغ در نرخ نامه میدان میوه و تره بار نیز در بسته های ۵۰۰ گرمی ۱۱۱۰۰ تومان اعلام شده و در واقع میدان میوه نیز نرخ مصوب خود را با کم فروشی رعایت نمی کند.

در حالی که قیمت مرغ در بازار به قیمت های متفاوت و البته بسیار بالاتر از نرخ مصوب به فروش می رسد و از قیمت های  ۳۳ هزار تومان و حتی ۴۰ هزار تومان رد شده است اما این محصول توسط شرکت پشتیبانی امور دام در میدان میوه و تره بار به قیمت ۱۸۵۰۰ تومان توزیع می شود که پایین تر از نرخ مصوب تنظیم بازار است.

بخشی از پای های مرغ های تولید شده  در کشور به چین صادر میشود و بخشی از پای مرغ نیز در بازار و برای مصارف مختلف استفاده می شود که با گرانی مرغ تقاضا برای خرید پای آن افزایش یافته است.

پربیننده ترین تعیین قیمت ۱۰قلم محصول لبنی پرمصرف موج تازه قاچاق گندم در راه است/ قیمت خرید تضمینی گندم باید حداقل ۶هزار تومان تعیین شود ارز ۴۲۰۰تومانی شکر حذف شد دلیل شوک یک هفته اخیر بازار روغن قیمت شیر خام درب دامداری ۴۵۰۰تومان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تنظیم بازار کشاورزی مرغ قیمت مرغ بازار مرغ پای مرغ سهام عدالت میوه و تره بار هزار تومان میدان میوه نرخ مصوب پای مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!

یکی از گران‌ترین خودروهایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید