Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی، معتقد و مدعی است که باشگاه منچستریونایتد همچنان خواهان خرید عثمان دمبله از بارسلونا است و هنوز از جذب او ناامید نشده است.

 

وینگر ملی‌پوش فرانسوی تا سال ۲۰۲۲ با بارسلونا قرارداد دارد و گفته می‌شود ممکن است آبی‌اناری‌ها مجبور به فروش او در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی شوند تا از این انتقال پولی به دست بیاورند و مشکلات مالی خود را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دمبله، اما نمی‌خواهد از بارسا جدا شود. او دوست دارد قراردادش را تمدید کند و حتی اگر این کار را هم نکند حاضر نیست تا قبل از پایان قراردادش نیوکمپ را ترک کند. با این شرایط، باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دمبله بارسلونا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

در صورتی که موناکو امشب موفق به شکست دادن لیل نشود، قهرمانی شاگردان لوییز انزیکه مسجل خواهد شد. 

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. درخشش دوباره عثمان دمبله و کیلیان ام باپه موجب شد تا PSG شانس این را داشته باشد که به فاصله چهار هفته تا پایان فصل، قهرمانی خود را جشن بگیرد. 

اطلاعات مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۰ ورزشگاه: دوموستوا داور: مارک بولنگیه تورنمنت: هفته بیست و نهم لیگ فرانسه گلزن لوریان: بامبا (۷۳) گلزن پاری سن ژرمن: ام باپه (۲۲ و ۹۰) و دمبله (۱۹ و ۶۰) نمرات بازیکنان لوریان و پاری سن ژرمن از هو اسکورد آمار مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن از فوتموب جدول لیگ فرانسه

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا