Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: نباید پس از 15 روز به زندگی عادی برگردیم؛ زندگی تا پایان سال و درمان قطعی و تولید واکسن کرونا، عادی نیست.

به گزارش برنا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: این ترور (محسن فخری زاده) وحشیانه نشان می دهد که دشمنان در هفته های پر اضطرابی هستند. فکر می کنند دوران فشار آنها کم می شود و شرایط آنها تغییر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان تلاش می کنند حداکثر استفاده را در این روزها، ببرند. دشمنان بدانند ملت ایران و مسئولین کشور شجاع تر از آن هستند که این اقدام جنایت کارانه را بی پاسخ بگذارند به موقع، مسئولین مربوطه پاسخ این جنایت را خواهند داد. ملت ایران در دام صهیونیست ها نخواهند افتاد. ما دست آنها را از پیش خوانده ایم و به اهداف خبیثانه خود نخواهند رسید. مسیر توسعه کشور و تحقیقات کشور با سرعت ادامه می یابد. فخری زاده های فراوان کمر همت را خواهند بست و عدم حضور فخری زاده را جبران خواهند کرد.

بخشی از محورهای سخنان رئیس جمهور به شرح زیر است:

شهرهایی که از اول آذر اعمال محدودیت شد (150 شهر) علایم مثبت در آنها مشاهده می کنیم انشاالله تا پایان هفته جاری علایم مثبت بیشتری ببینیم.

مردم اگر سرما خوردند اصل را بر کرونا بگذارند و مراعات کنند. فضای بسته از علایم مهم شیوع بیماری کرونا است. ما در ستاد ملی کرونا  جلسات را در دو سالن برگزار می کنیم.

کادر درمان خسته شدند ما در شرایطی هستیم که اعلام شد که 148 هزار تخت بیمارستانی ما آماده است، کی این تعداد تخت داشتیم . اوایل این دولت 90 هزار تخت داشتیم و 40 هزار تخت قابل استفاده نبود و بازسازی شد. اعلام شد در این دوره 9 ماهه کرونا، حدود 2 هزار و 178 تخت آی سی یو اضافه شده است.

نباید پس از 15 روز به زندگی عادی برگردیم؛ زندگی تا پایان سال و درمان قطعی و تولید واکسن کرونا، عادی نیست. باید آزمایش ها را توسعه بدهیم. 25 هزار آزمایش انجام می دادیم و انشاالله به 120 هزار آزمایش برای غربالگری درست برسیم.

مردم برای سلامت خودشان و خانواده شان، مراعات کنند و حاکمیت هم با همه توان کمک می کند.

غربالگری در حمل و نقل بسیار ضروری است. باید از مرزها مراقبت و کنترل کنیم و افرادی که لازم است، در بدو ورود قرنطینه شوند.

برای واکسن کرونا سفارش های لازم به کشورهای خارجی داده شده و در داخل هم تلاش می شود. من دستور دادم بانک مرکزی از هر کجا می تواند، پول برای وزیر بهداشت برای خرید واکسن فراهم کند.

کشورهایی که شرایط بهتری در کرونا دارند، ناشی از انضباط مردم و پایش و تست های وسیع و محدودیت و برخورد شدید با متخلفان است.

الکترونیکی کردن و نظارت شدید در این شرایط الزامی است و باید تقسیم کار بین مسئولین صورت بگیرد.

در  نظر داریم هرکس بخواهد سوار وسایل نقلیه عمومی شود، کارت شناسایی نشان دهد تا از ورود مبتلایان جلوگیری شود و قرارگاه عملیاتی کرونا این مورد را با جدیت پیگیری می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دکتر روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی

تعداد بازدید : 338 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1485 اگرچه در حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، نیروی عمل کننده نیروی هوافضای سپاه بود اما شواهد نشان می‌دهد طرح‌های نظامی وجود دارد که در صورت درگیری وسیع، ارتش ایران نیز دست به اقدام موثر بزند. بر اساس گزارشی که مدت‌ها شبکه التغییر در تحلیل رزمایش ارتش پخش کرده بود و دیده نشده، ارتش ایران برای هدف قرار دادن بندر ایلات به عنوان اقدام مقابله‌ای تمریت کمرده است. گزارش تحلیلی این شبکه تلویزیون اردنی عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چرا وجود نور فراوان در خانه الزامی است؟
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی