Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره عملیات پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر بارندگی سطح بیشتر جاده‌های استان لغزنده است و از رانندگان تقاضا می‌شود برای پیشگیری از حوادث با احتیاط برانند. - اخبار استانها -

علی اصغر همایون‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در آسمان استان محور‌های استان لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در تمامی جاده‌های استان روان است افزود: خوشبختانه هیچ گونه انسداد و یا ریزش در محور‌های استان گزارش نشده است و همکاران در حوزه راهداری آمادگی کامل را دارند.

رئیس اداره عملیات پلیس راه شمال استان فارس تاکید کرد: رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت و فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی را رعایت کنند.

عمده محورهای مواصلاتی خراسان رضوی بارانی و لغزنده استمحورهای مواصلاتی استان البرز لغزنده شد/ بارش پراکنده برف در کندوانمحدودیت تردد در کندوان لغو شد/ جاده‌های مازندران لغزنده است

همایون‌پور ادامه داد: در هفت روز گذشته 15 فقره تصادف جرحی و فوتی در جاده‌های این استان رخ داده است که نسبت به پارسال 42 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این حوادث 17 نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند بیان کرد: بیشتر سوانح رانندگی و فراوانی جان‌باختگان در محور‌های شمالی منتهی به شهرستان آباده حادث شده است.

رئیس اداره عملیات پلیس راه شمال استان فارس تاکید کرد: رانندگان باید در طول مسیر از توقفگاه‌های جاده‌ای برای استراحت استفاده و از رانندگی مستمر در طول مسیر پرهیز کنند.

انتهای پیام/424/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاده های استان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

پلیس راهور با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور اعلام کرد: بارش باران در ۲۰ استان گزارش شده است و از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش مشرق، از پلیس راهور، آخرین وضعیت راههای کشور تا صبح روز پنجشنبه 13 اردیبهشت به شرح زیر است:

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های هریجان و هزارچم

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان

- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

بر اساس اعلام پلیس، محور هراز و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، ایلام ، کرمان ، تهران ، هرمزگان ، قزوین ، فارس ، لرستان ، مرکزی ، مازندران ، همدان ، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان ، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی