Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان‌رضوی در بررسی و ارزیابی عملکرد صندوق های خرد روستایی، فولاد سنگان را معین اقتصادی برتر استان خراسان رضوی در حوزه عملکرد اجتماعی و مالی معرفی نمود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان‌رضوی در بررسی و ارزیابی عملکرد صندوق های خرد روستایی، فولاد سنگان را معین اقتصادی برتر استان خراسان رضوی در حوزه عملکرد اجتماعی و مالی معرفی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان‌رضوی در بررسی و ارزیابی عملکردهای خرد روستایی گفت: ما به دنبال ایجاد یک اقتصاد جدید به عنوان اقتصاد روستا هستیم و موضوع شکل گیری کسب و کارههای روستایی با مشارکت مردمی از طریق ایجاد حساب های سپرده روستایی در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برای ما یک اصل است.
وی گفت: در مجموع حسب آمار و اطلاعات استخراج شده از سامانه رصد معین های اقتصادی تاکنون 434 حساب سپرده توسعه روستایی توسط 49 معین اقتصادی فرهنگی در 25 شهرستان استان در سامانه ثبت شده است که از این تعداد 297 حساب سپرده توسط 30 معین در 21 شهرستان توسط کارشناسان نهاد مورد تایید قرار گرفته است.
لبافی گفت: در بین معین های اقتصادی استان خراسان رضوی، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، بعنوان معین اقتصادی شهرستان خواف با ایجاد 80 حساب سپرده توسعه روستایی و حدود ده هزار نفر عضو و بیش از یک میلیارد تومان سپرده اولیه مشارکت مردمی، رتبه اول در عملکرد اجتماعی و مالی صندوق های خرد روستایی در استان خراسان رضوی را کسب نموده است.
حضور مردم و مردم محوری در تمامی ارکان و پروژه های حاصله از فعالیت های معین اقتصادی، نقشی موثر را داشته و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، احیای مسئولیت اجتماعی و راه اندازی کسب و کار، مصمم در حل معضلات انسانی از جمله اشتغال و معیشت در شهرستان خواف بوده و امید است با ادامه این رویکرد، نظاره گر عمران وآبادانی و به عبارتی گویاتر، شاهد توسعه پایدار در منطقه باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی خرد روستایی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی معین اقتصادی فولاد سنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دیدارهای جداگانه خود از اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: نشست کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات افغانستان در آینده نزدیک به ریاست معاونان اقتصادی استانداری های مزبور با ساختاری متفاوت برگزار خواهد شد.

حسن نوری زاده افزود: این توافق حسب مذاکرات صورت گرفته و درخواست بخش خصوصی ۲ کشور در جریان ملاقات با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد مطرح شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دیدارها بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه همکاریهای دو کشور ایران و افغانستان بویژه ضرورت توجه به تکمیل و بهسازی زیرساختهای مرزی و گمرکی تاکید شد.

نوری زاده ادامه داد: در این دیدارها آمادگی این استان برای حضور در عرصه های کشت فرا سرزمینی، انتقال انرژی، برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت نیروهای ماهر و همکاریهای متقابل علمی در افغانستان بویژه هرات اعلام شد.

او گفت: در همین راستا مقرر شد در آینده نزدیک کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات با ساختار عملیاتی تر و برنامه جامع کاربردی برای شروع اقدامات مهم و اساسی در حوزه های انتقال انرژی و آموزشهای فنی و حرفه ای، رفع موانع مرزی و همکاریهای مشترک برای ایجاد پارک علم و فناوری در هرات برگزار و موضوعات را پیگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند