Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی - سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) از چهارشنبه ۵ آذرماه ۹۹ آغاز شده است و تا روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ پایان می‌پذیرد.

وی گفت: متقاضیان ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر متقاضی می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

وی اضافه کرد: تاکنون تعداد ۱۲ هزار و ۶۱۶ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

زرین آمیزی یادآور شد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) در روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۱۴ بهمن تا پنجشنبه ۱۶ بهمن در سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

کد خبر 5082426

منبع: مهر

کلیدواژه: فراگیر پیام نور دوره های فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری سند آمایش آموزش عالی دانشگاه ها هفته بسیج دانشگاه های علوم پزشکی ساماندهی آموزش عالی دانشجویان معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت آموزش مجازی سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی منصور غلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محسن فخری زاده سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، دیروز ۴ مورد دستگیری داشتیم؛ یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسش‌نامه گرفت دستگیر شد؛ یک مورد هم در جنوب و ۲ مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.


دیگر خبرها

  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن