Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبیان گفت: همزمان با هفته بسیج کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای خانواده های آسیب دیده مناطق حاشیه شهر ملایر به همت کانون فرهنگی هنری امام زاده عبد الله ملایر انجام شد.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، گفت: با توجه به اینکه کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله  یکی از کانون های فعال در شهرستان است گفت: این کانون در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی و اجتملاعی را اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر افزود: از زمان شیوع کرونا تا کنون نیز این کانون در  مناسبت های مختلف توزیع بسته های معیشتی پوشاک، کمک های مالی،  اسباب بازی برای کودکان  لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و... را بین خانواده های نیازمند داشته است و در این مدت دوره های مختلف مشاوره را نیز برای خانواده های آسیب دیده  برگزار کرده است.

 

وی با بیان اینکه  یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است و  در راستای مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر  انجام می‌شود.

 

 حبیبیان از برگزاری دوره مشاوره رایگان برای خانواده های آسیب دیده از اعتیاد در مناطق حاشیه شهر ملایر به همت  کانون  فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایردر هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه راهکارهای لازم به خانواده ها آموزش داده شد.

 

وی با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری است و نجات یک  معتاد و برگرداندن آن به آغوش خانواده کار مهمی است گفت: امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدامات بهتری را تا پایان سال داشته باشیم .

 

وی گفت:در در هفته عفاف و حجاب  در راستای حمایت از خانواده های آبرومند و دارای مشکل  آسیب اجتماعی دو نفر به کمپ های ترک اعتیاد با هزینه مسوول کانون معرفی شدند.

 

حبیبیان اضافه کرد: کانون امامزاده عبدالله ملایر از  ۹۵ تاسیس شده  و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد تا کنون در حوزه های مختلف اقدامات خوبی را در سطح شهرستان ملایر داشته  و فعالیت‌های این کانون در همه ایام سال ادامه داشته و هیچ گاه تعطیل نشده است.

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیرین حبیبیان شهرستان ملایر ملایر کانون فرهنگی برای خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.

خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

کد خبر 6088871

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد