Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری جشنواره، شهرام کرمی، سینا دلشادی و رضا گشتاسب داوری و ارزیابی آثار بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره «سردار آسمانی» را برعهده خواهند داشت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهرام کرمی، سینا دلشادی و رضا گشتاسب قرار است ۷۴ نمایشنامه را که به دبیرخانه جشنواره «سردار آسمانی» برای شرکت در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی ارائه شده، مورد بررسی و داوری قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام کرمی فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی در مقطع کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی و همچنین دارای نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که تاکنون آثار مختلفی را به عنوان نویسنده و کارگردان منتشر و اجرا کرده است.

سینا دلشادی در طول سه دهه فعالیت مستمر در حوزه‌ هنرهای نمایشی بیش از بیست نمایشنامه به نگارش در آورده و شش جلد نمایشنامه و مجموعه نمایشنامه را به چاپ رسانده است.

رضا گشتاسب نیز  که دیگر داور مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره «سردار آسمانی» است به واسطه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی، تا امروز در کارنامه هنری خود به عنوان نویسنده اول جشنواره ملی تولیدات حوزه  هنری ۱۳۸۷، نویسنده اول جشنواره ملی فتح خرمشهر ۱۳۹۰، نویسنده برگزیده جشنواره ملی ماه در هفتمین دوره سال ۱۳۸۹، نویسنده اول نخستین جشنواره ملی جوان ایرانی، نویسنده برگزیده جشنواره ملی مقاومت در سال۱۳۹۰ و نویسنده اول ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار سال ۹۷ شناخته شده است.

دومین دوره جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و به دبیری امیرحسین شفیعی از نیمه اول دی‌ماه سال جاری در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه‌نویسی در استان کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5082449 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس امیرحسین شفیعی کرمان نمایشنامه نویسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان جشنواره سردار آسمانی ویروس کرونا درگذشت چهره ها شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت برنامه تلویزیونی تئاتر ایران موسیقی ایرانی کامبوزیا پرتوی شبکه پنج سیما سینمای مستند فیلم سینمایی جشنواره فیلم مقاومت پرویز پورحسینی فیلم کوتاه شبکه یک سیما مسابقه نمایشنامه نویسی سردار آسمانی جشنواره ملی نویسنده اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه