Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری همزمان با شهادت محسن فخری زاده از شهدای دانشمند کشور به دست مزدوران کوردل، پیامی صادر و در آن تاکید کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی و استان سمنان با خط سرخ خون حسین (ع) بیگانه نیستند و شهادت طلبی یکی از ویژگی‌های بارز مردم انقلابی ایران اسلامی است که با اراده‌ای استوار ۴۰ سال انقلاب شأن را سرپا نگه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری در این پیام با اشاره به تداوم دشمنی و عداوت استکبار گران، نوشت: خباثت و کینه‌ای که دشمنان ما از ملت سرافراز ایران اسلامی که بزرگترین جرمشان انتخاب سبک زندگی اسلامی و ایرانی و اراده ملت در برابر طاغوتیان است، به دل دارند همیشگی است و لذا هرگز دست از دشمنی بر نخواهند داشت زیرا پیشرفت‌های ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها و مشکلات، خاری در چشم آنان است.

وی در بخشی از این پیام با بیان اینکه ملت ایران اسلامی پشتیبان ولایت فقیه و امامشان هستند و از شهادت نه تنها هراسی نداشته بلکه آن را به آغوش می‌کشند زیرا فرزندانی مانند حاج قاسم سلیمانی از این آب و خاک سر برآورده است، می‌نویسد: خون شهید جریان ساز است و بار ریختن آن بر زمین ده‌ها لاله دیگر می دمد و این جریان سازی همان موضوعی است که دشمنان زبون از آن غافل هستند، اینان به خیال خام خود با ریختن خون شهیدان، ملت ما را از راهی که می‌روند باز می‌دارند در حالی که اشتباه بزرگشان همین جا است این خون‌های جریان ساز به ایجاد جریانات دیگر توسط جوانان انقلابی و بسیجی ما منجر خواهد شد که گریبان دشمنان را خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تأکید کرد: ملت ما ملت امام حسین (ع) است و خون شهید را مقدس می‌داند زیرا راه سعادت را نشان می‌دهد و این موضوعی است که دشمنان ما از آن غافل هستند، ملت امام حسین (ع) به استقبال شهادت می‌رود و آن را افتخار می‌داند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید فخری زاده روز گذشته به دست مزدوران کوردل و ایادی استکبار جهانی به شهادت رسید.

کد خبر 5082372

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران محسن فخری زاده شهادت تبلیغات اسلامی سمنان علی شکری ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف آمار کرونا کمک مومنانه محسن فخری زاده گرگان بارش باران بوشهر بسیج ایران اسلامی خون شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده