Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:55:47 GMT

نماینده هنک کنگ در اسکار ۲۰۲۱ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۶۱۸

نماینده هنک کنگ در اسکار ۲۰۲۱ مشخص شد

 هنگ کنگ درام «روز‌های بهتر» را به عنوان نماینده خود در رقابت‌های بهترین فیلم سینمایی بین المللی اسکار ۲۰۲۱ انتخاب کرده است.

محصول مشترک چین و هنگ کنگ به کارگردانی درک تسانگ و با اقتباس از رمان «جوان و زیبا»، داستان دختری را روایت می‌کند که در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته و درگیر قتلی می‌شود. ژونگ دونگیو بازیگر این فیلم است که صحنه‌هایی از خشونت و زورگویی در آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی پس از فشار مقامات سرزمین اصلی چین به کارگردان، از جشنواره فیلم برلین ۲۰۱۹ خارج شد و اکران آن نیز لغو و نهایتاً در اکتبر ۲۰۱۹ اکران شد و به طور غیر منتظره‌ای مورد استقبال قرار گرفت و ۲۲۰ میلیون دلار فروخت.

این فیلم در ادامه جوایز فیلم هنگ کنگ را گرفت؛ جوایزی شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر زن.

هنگ کنگ منطقه ویژه‌ای است که طی ۳۰ سال گذشته فیلم‌هایی را به آکادمی اسکار ارسال کرده است. فیلم «استاد بزرگ» در سال ۲۰۱۳ به لیست اولیه اسکار راه پیدا کرد، اما نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی زبان نشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی اسکار ۲۰۲۱ جشنواره فیلم آکادمی اسکار جشنواره بین المللی فیلم آکادمی اسکار روزهای بهتر اسکار ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اشتیاق و احتیاط، در مورد کورتوا همه چیز به این دو کلمه برمی‌گردد. ریکاوری کورتوا به‌طرز چشم‌گیری در حال پیشرفت است.

کورتوا قبل از شروع فصل دچار مصدومیت صلیبی شد ولی بسیار زودتر از انتظارها توانست ریکاوری کند. همه چیز مهیا بود او قبل از فیفا دی ماه مارس به میادین برگردد ولی دچار مصدومیت جدیدی شد که البته جدی نبود.

کورتوا یک هفته است که دوباره به تمرینات برگشته و بدون مشکل کار کرده است. شرایط او به قدری بهبود یافته که حالا می‌تواند دوباره به دروازه برگردد. خودش دیروز گفت عجله‌ای ندارد چون لونین در این مدت عالی کار کرده ولی با تایید کارلو آنچلوتی، گلر بلژیکی در بازی خانگی مقابل کادیز درون دروازه قرار خواهد گرفت.

رئال مادرید شنبه 15 اردیبهشت از هفته 34 لالیگا میزبان کادیز است و امروز کارلتو گفت که انتظار دارد در آن بازی کورتوا برای اولین‌بار در فصل جاری به میدان برود. بازگشت بهترین گلر جهان بعد از ماه‌ها مصدومیت، بهترین خبر ممکن برای رئالی‌هاست اما بدون شکل گلر اصلی رئال در دو بازی بزرگ برابر بایرن و فینال احتمالی لیگ قهرمانان، لونین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد