Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@00:39:38 GMT

شهادت شهید فخری‌زاده و راهی که در پیش داریم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۷۲۷

شهادت شهید فخری‌زاده و راهی که در پیش داریم

خبر شهادت ابرمرد هسته‌ای و موشکی کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده در فاصله کوتاهی نه تنها ایران بلکه جهان را درنوردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ خبر شهادت ابرمرد هسته ای و موشکی کشورمان دکتر محسن فخری زاده در فاصله کوتاهی نه تنها ایران بلکه جهان را درنوردید.

اتفاقی سنگین برای صنعت هسته ای، برای دانش و فرهیختگی، برای انسانیت و برای صلح و دوستی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن پلید ستاره ای پرفروغ را از ملت ایران و همه ی آزادگان دنیا گرفت تا به خیال خام خود بتواند همچنان غاصبانه صنعت و تکنولوژی را در انحصار خود قرار دهد و از این رهگذر بتواند به سایه ی شوم استعماری خویش بر جهان ادامه دهد. بدون تردید سلاح دانش کارآمدترین و برنده ترین سلاح در مقابله با دیگران و رمز اصلی پیشرفت و پیروزی است. دشمن آمریکایی و صهیونیستی به خوبی این را دریافته و سال هاست که با درک این موضوع از همین طریق به استعمار ملت ها ادامه می دهند. با تحریم‌های علمی، با خودداری از انتقال دانش، با ترور دانشمندان مخالف و غیرهمراه می کوشند دستاوردهای علمی را به معنای واقعی در اختیار خودشان قرار دهند. ترور دانشمند برجسته موشکی و هسته ای ایران شهید دکتر محسن فخری زاده بار دیگر اثبات کرد که جهان سلطه از هیچ تلاشی برای عقب نگه داشتن ملت ایران و ملت های آزاده کوتاهی نمی کند.

 

این ترور بار دیگر این حقیقت را ثابت کرد که دشمن ذره ای رحم و ترحم ندارد و اینکه اگر کسی نسبت به دشمن خوش بین باشد، خیالی خام و اندیشه ای احمقانه است. این اقدامات باید به همه بفهماند که چنگال خونین آمریکا و ایادی آن همواره برای ما تیز است. همان طور که بایدن پلید در مرگ سردار دل ها قهقهه مستانه سر داد؛ مطمئنا با شنیدن این خبر در جشن و طرب به سر می برد. هرگونه خوش خیالی نسبت به آمریکا و رهبران آن به منزله منگل بودن در عرصه ی سیاست یا خیانت به ملت است. آمریکا و اسرائیل یکی هستند. سردار سلیمانی اسطوره و مغز متفکر نظامی کشور به دستور ترامپ شهید می شود و شهید دکتر محسن فخری زاده توسط ایادی آن ها و اسرائیل مزدور هدف قرار می گیرد. همه یکی هستند و یک هدف دارند، آن هم نابودی جمهوری اسلامی؛ و چه خیال خامی، بدون تردید این شهادت ها و ترورهای کور، نظام اسلامی را بیشتر بیمه می کند و از درون قدرتمندتر. وقتی انقلابی پشتوانه اش سلیمانی ها، احمدی روشن ها، شهریاری ها، چمران ها، همت ها، نادر مهدوی ها و امروز فخری زاده ها باشند تردیدی نکنید که شکست در قاموس آن معنا ندارد. این ما هستیم که باید بدانیم در این برهه ی زمانی حساس چه نقشی ایفا می کنیم.

اراده خدا بر این تعلق گرفته که حق پیروز شود:
هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ (توبه/۳۳)

او کسى است که پیامبر خود را براى هدایت مردم فرستاد، با دینى درست و بر حق، تا او را بر همه دین ها پیروز گرداند، هر چند مشرکان را خوش نیاید.

اطمینان داشته باشیم پیروزی از آن جبهه حق است. در این راه باید استقامت ورزید:
فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ (هود/۱۲۲)
همچنان که مأمور شده‌اى ثابت‌قدم باش…
شهادت شهید فخری زاده این حقیقت را ثابت کرد که باید همگان با عزمی محکم تر راه پرافتخار شهدای هسته ای و موشکی را ادامه بدهند و به همه ی دشمنان اثبات کنند که ملت ایران در برابر این اقدامات رذیلانه ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد.
شهادت دکتر محسن فخری زاده توسط استکبار جهانی را به محضر ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده ی داغدارش تسلیت عرض می کنم.

نصرالله شفیعی

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دکتر محسن فخری زاده ملت ایران هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن