Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:56:14 GMT

فیلمبرداری «آهو» پایان یافت/ آغاز مراحل فنی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۷۳۹

فیلمبرداری «آهو» پایان یافت/ آغاز مراحل فنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «آهو» به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی که با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی چهل روز به طول انجامید، در شمال کشور به پایان رسید.

فیلمنامه «آهو» با نگاهی به داستان «پروانه‌ها در برف می‌رقصند» نوشته نازنین جودت توسط هوشنگ گلمکانی و سپیده آرمان به نگارش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فیلمبرداری‌ این پروژه علیرضا زرین‌دست بوده است.

«آهو» حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بربادرفته می‌بیند اما هنوز امیدش را از دست نداده است.

در این فیلم بازیگرانی چون رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی و با معرفی سپیده آرمان حضور دارند.

هوشنگ گلمکانی سردبیر ماهنامه «فیلم» پس از ۴۸ سال فعالیت مطبوعاتی و نقد فیلم، نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش را ساخته است.

سایر عوامل تولید این فیلم عبارتند از جانشین تهیه‌کننده: سعید مروت‌پور، مشاور کارگردان: سامان سالور، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، فیلمبردار: رضا نوروزی، مدیر تولید: مجید بابایی، جانشین تولید: آرش نجفی، مجری طرح: قصیده گلمکانی، تدوینگر: عماد خدابخش، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، صدابردار: بابک اخوان، طراح لباس: ثنا  نوروزبیگی، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه: امید سهرابی.

با پایان فیلمبرداری، مراحل فنی فیلم سینمایی «آهو» آغاز شده است.

کد خبر 5082404 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشنگ گلمکانی فیلم سینمایی علی مصفا علیرضا زرین دست حامد کمیلی رضا کیانیان ویروس کرونا درگذشت چهره ها شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت برنامه تلویزیونی تئاتر ایران موسیقی ایرانی کامبوزیا پرتوی شبکه پنج سیما سینمای مستند فیلم سینمایی جشنواره فیلم مقاومت پرویز پورحسینی فیلم کوتاه شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت روز معلم یک بسته اینترنتی را برای معلم‌هایی که در نرم‌افزار شاد حضور دارند، اختصاص می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: زارع‌پور: احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی وجود دارد

وی ادامه داد: معلمان عزیز تا سقف ۳۰ گیگابایت از این بسته اینترنتی به صورت رایگان استفاده کنند. این بسته به صورت اتوماتیک برای آنان فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فاز اول پایگاه چابهار که برای پرتابگرهای سوخت جامد در دست ساخت است، گفت: امیدوارم فاز اول این پایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. این پایگاه پایگاه راهبردی و استراتژیک در صنعت فضایی کشور برای فرستادن ماهواره به فضا خواهد بود.

زارع‌پور ادامه داد: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن این پایگاه امکان خدمت‌رسانی به کشورهای همسایه و کشورهای متقاضی و ارسال ماهواره به مدارهای مختلف جو وجود خواهد داشت.

وی رفع فیلترینگ کشور را منوط به قانون جرائم رایانه‌ای دانست و گفت: منتقدان این قانون را مطالعه کنند تا در جریان جزییات کار قرار بگیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره فروش خطهای رند اپراتورها به قیمت‌های نجومی، اظهارکرد: اگر این خطوط در چارچوب مصوبات باشد، بلا اشکال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229120 برچسب‌ها پرتاب ماهواره

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است