Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ کریمی نژاد رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به ممنوعیت ورود و خروج در تمامی ورودی‌های ۱۸ شهرستان استان با وضعیت قرمز و نارنجی از یکم تا چهاردهم آذر ماه گفت: از زمان اجرای طرح محدودیت های کرونایی در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، ۱۲ هزار و ۸۰۰ خودرو تذکر دریافت کرده و ۱۳ هزار و ۳۰۰ خودرو نیز به مبدا خود برگشت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پلیس با تمام توان با همکاری نیرو‌های انتظامی و جمعیت هلال احمر و راهداری برای اعمال محدودیت‌ها پای کار است،گفت: تا اطلاع ثانوی خروج خودرو‌های بومی پلاک شخصی از شهر‌های نارنجی آذربایجان شرقی و نیز ورود خودرو‌های غیربومی با پلاک شخصی به این شهر‌ها ممنوع بوده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس اعلام مسئولان شهرستان‌های اسکو، اهر، شبستر، عجب شیر، مرند، ملکان، میانه، هریس، بناب و تبریز از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز و شهرستان‌های آذرشهر، بستان آباد، جلفا، چاراویماق، سراب، کلیبر، مراغه و هشترود نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

سرهنگ کریمی نژاد گفت: خروج خودرو‌های بومی با پلاک شخصی از شهر‌های دارای وضعیت قرمز آذربایجان شرقی و ورود خودرو‌های غیربومی با پلاک شخصی به این شهر‌ها ممنوع بوده و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه می‌شوند.

او افزود: در آذربایجان شرقی در ۴۴ نقطه از ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی، پلیس راه، نیروی انتظامی و هلال احمر برای اعمال محدودیت‌ها مستقر هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی پلیس راه آذربایجان شرقی وضعیت قرمز پلاک شخصی شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید