Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از پیشنهاد نامگذاری خیابانی در تهران به نام شهید فخری زاده به کمیته نام‌گذاری شورای شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره نامگذاری خیابانی در پایتخت به نام شهید فخری زاده اظهار داشت: به کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر پیشنهاد می‌کنم یکی از خیابان‌ها یا معابر پایتخت به نام شهید فخری‌زاده نام‌گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب در پیامی بمناسبت شهادت فخری‌زاده تأکید کردند

وی افزود: کمیته نامگذاری معابر و خیابان‌های تهران به زودی برگزار می‌شود و اعضای کمیته نظرشان را درباره خیابان‌ها و معابر پیشنهادی مطرح می‌کنند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: کشور ما همراره در معرض ترور بوده و مردم سرزمین من آسیب‌های زیادی به دلیل ترور به آنها وارد شده است.

 وی بیان داشت: ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی ایران کرد، موجب تأسف و تأثر عمیق در کشور شده است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دانشمندان ما با توان و قدرتی مضاعف تا تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی در راه پیشرفت روز افزون کشور گام بر می‌دارند، گفت: اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده عضو شورای شهر تهران نامگذاری خیابان جمهوری اسلامی شورای شهرتهران محسن فخری زاده شورای شهر تهران نام شهید فخری زاده شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی