Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید محسن فخری زاده یکی از مهم ترین دانشمندان علمی و هسته ای کشورمان ظهر دیروز ترور شد؛ تروری که ابعاد مختلف آن از نظر امنیتی همچنان تحت بررسی است اما هنوز ساعاتی از این عملیات نگذشته که برخی زمزمه ها، حکایت از برنامه ریزی پساترور دارد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهید محسن فخری زاده یکی از مهم ترین دانشمندان علمی و هسته ای کشورمان ظهر دیروز ترور شد؛ تروری که ابعاد مختلف آن از نظر امنیتی همچنان تحت بررسی است اما هنوز ساعاتی از این عملیات نگذشته که برخی زمزمه ها، حکایت از برنامه ریزی پساترور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بهتر باشد ردپای واقعه ترور جدای از ابعاد امنیتی و تروریستی آن در برخی جلسات و اتاق های فکر داخلی جستجو شود؛ جایی که برخی تصمیم سازان نفوذی سعی می کنند همچنان راه مذاکره با دولت بعدی آمریکا را باز نگه دارند، حتی بعد از ترور یک دانشمند بلند پایه!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در غرب یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO)، لندن امروز دوشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله ۵۴ مایل دریایی در غرب یمن خبر داد.

بر اساس اعلام الجزیره، اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا خبر داد: یک افسر شرکت امنیتی اعلام کرد که یک کشتی در ۵۴ مایل دریایی المخا در غرب یمن آسیب دیده است.

افسر امنیتی شرکت از آسیب دیدن کشتی خبر داد و افزود: به خدمه آسیبی نرسیده است و کشتی به مسیر خود به سوی بند بعدی در حرکت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6092498

دیگر خبرها

  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم