Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می‌شود آمبولانس با ۱۳ دقیقه تأخیر به منزل دیگو مارادونا رسیده و همین امر باعث مرگ او شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مکالمه تلفنی لئوپولد لوکه، پزشک شخصی دیگو مارادونا با اورژانس نشان می‌دهد آمبولانس با تأخیر به منزل اسطوره فوتبال آرژانتین رسیده است.

مارادونا روز چهارشنبه بر اثر حمله قلبی در ۶۰ سالگی جان سپرد و پس از آن وکیلش ادعا کرد که تأخیر صورت گرفته در حضور نیروهای اورژانس در مرگ کاپیتان سابق آلبی‌سلسته تأثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان تحقیقاتی به جریان افتاده است و دادستانی هم به این پرونده ورود کرده تا ابهام‌هایی که درباره این موضوع وجود دارد برطرف و مقصران احتمالی این حادثه شناخته شوند. دادستانی منطقه سن‌ایسیدرو که پیگیر این پرونده است، اعلام کرده آمبولانسی که به منزل مارادونا اعزام شده با ۱۳ دقیقه تأخیر به محل رسیده است. در همین حال انتشار محتوای مکالمه پزشک شخصی مارادونا با اورژانس هم نشان می‌دهد که ظاهراً مسئولان اورژانس از اینکه مأمور نجات چه فردی شده‌اند، اطلاعی نداشته‌اند و شاید اگر هویت بیمار را می‌دانستند تلاش بیشتری برای هرچه سریعتر رساندن خود به محل انجام می‌دادند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: حماس مقصر عدم حصول آتش‌بس است

آفتاب‌‌نیوز :

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده که به اراضی اشغالی سفر کرده، روز چهارشنبه و در دیدار با «اسحاق هرتزوگ» رئیس اسرائیل، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) را تنها مقصر عدم حصول توافق آتش‌بس دانست و تاکید کرد این توافق هرچه سریع‌تر باید حاصل شود.

او در این راستا با تاکید بر لزوم ارسال کمک‌های بشردوستانه مضاعف به فلسطینیان در غزه، گفت: «ما باید بر کسانی تمرکز کنیم که در این میدان نبرد ساخته دست حماس، رنج می‌کشند.»

وزیر خارجه آمریکا همچنین بر ضرورت توافق اسرائیل و حماس برای آتش‌بس تاکید کرد و گفت: «حتی در این زمان دشوار هم ما مصمم به تحقق یک توافق آتش‌بس برای آزادی اسرا هستیم... جای هیچ تعلل و بهانه‌ای نیست؛ اکنون وقت (توافق) است.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • بلینکن: حماس مقصر عدم حصول آتش‌بس است
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین