Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@23:37:25 GMT

باز هم سکوت «سلبریتی‌ها»

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۲۹۴

روز گذشته رییس سازمان پژوهش وزارت دفاع در حمله‌ای تروریستی به مقام شهادت نائل آمد. با گذشت یک روز از انتشار این خبر مهم سلبریتی‌ها به این اتفاق واکنشی نشان ندادند.

خبرگزاری میزان _ چند وقتی است هنرمندان به اصطلاح سلبریتی در واکنش به هر رویداد اجتماعی و سیاسی اظهارنظر‌ها و نقد‌های خود را به صورت واضح و عریان بیان می‌کنند؛ موجی در جامعه راه می‌اندازند و برخی را همراه خود بسیج می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا هر اتفاقی در جامعه که رخ می‌دهد اولین نگاه‌ها به سمت این گروه از جامعه معطوف می‌شود. اما به نظر می‌رسد این صنف تمایلی به اظهار نظر در رابطه با برخی موضوعات ندارد و گویا بعضی از اتفاقات جامعه برای این افراد ناآشناست و اهمیتی برای آن‌ها ندارد.

خبر ترور شهید «محسن فخری زاده» رییس سازمان پژوهش وزارت دفاع یکی از این دست اتفاقات است.

سلبریتی‌ها هر گاه تمایل داشته باشند به موضوعی دسته جمعی واکنش نشان می‌دهند و هرگاه نفعی در ورود به موضوعی نبینند به سکوت قناعت می‌کنند و به اخبار حوزه تخصصی خود می‌پردازند و به هنرمندانی تبدیل می‌شوند که در یک گوشه ایستاده اند و به کار خود سرگرم هستند.

بیشتر بخوانید: واکنش همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد به شهادت محسن فخری زاده

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: ترور سلبریتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترور سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه بیرون آمدن از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، با اشاره به خدمات ارزشمند جامعه مامایی کشور، گفت: زیربنای اصلی توسعه پایدار و اقتدار هر کشور تناسب مستقیم با نیروی جوان مولد دارد و حتماً یکی از مؤلفه‌های تقویت جمعیت سالم مولد، عملکرد جامعه عظیم ۷۶ هزار نفری مامایی کشور است. از این منظر جامعه مامایی ارزش بالایی دارد و باید برای تحقق آینده کشور بر روی جامعه مامایی سرمایه گذاری‌های کلان در بعد علمی و کارکردی انجام شود. این سرمایه گذاری‌های کلان لازمه توسعه و تعالی و جوانی جمعیت است. اگر ما می‌خواهیم از سیاه چاله جمعیتی بیرون بیاییم و از آن پنجره طلایی جمعیت استفاده کنیم، حتماً باید قدر جامعه مامایی را بدانیم.

وی به آمار قابل توجه در حوزه جمعیت اشاره کرد و افزود: ما در سال‌های ۹۲ تا ۴۰۰ یک شیب وحشتناک رو به نزول جمعیتی داشتیم. در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، ۱۲ و ۴ دهم درصد کاهش موالید داشتیم. این کاهش را هنوز داریم اما سرعت شیب کمتر شده است با اقدامات خوبی که در این دولت و با تلاش وزارت بهداشت شده است سرعت نزول کمتر شده است.

رئیس زاده ادامه داد: در ۱۴۰۰، یک میلیون و ۱۱۴ هزار تولد داشتیم. ۱۴۰۱ یک میلیون و ۷۵ هزار و در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۵۷ هزار. لذا کاهش ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰، ۳ و ۶ دهم بوده اما کاهش ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ یک و ۶ دهم بود و جلوی سقوط آزاد کاهش موالید گرفته شد.

وی با استناد به آخرین آمار سازمان نظام پزشکی گفت: از ۷۶ هزار جمعیت مامایی کشور تنها ۱۰ درصد آنها پروانه مطب دارند، یعنی ۷ هزار و ۷۱۲ پروانه فعال مامایی داریم. یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های تشویق به فرزندآوری، این است که دوران زایمان و بارداری به تجربه خوشایند و مطمئنی تبدیل شود و هرقدر این تجربه شیرین باشد، تکرار آن محتمل‌تر خواهد بود و جمعیت عظیم جامعه مامایی در ایجاد این تجربه خوشایند نقش مهمی دارند که باید به کار گرفته شوند و این واقعیت‌ها را باید مسئولان کشور بدانند.

رئیس زاده گفت: جشن روز ماما باید یک جشن واقعی افزایش جمعیت سالم و قوی باشد و حتماً ما باید به آینده امیدوار باشیم و موظفیم که به نسل جدید امید و نشاط بدهیم.

کد خبر 6096601 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • راه بیرون آمدن از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • واکنش کنعانی به شهادت بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد