Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این بیانیه آمده است:

ترور ‏دکتر محسن‌ فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و موشکی و معاون برجسته وزارت دفاع کشورمان مصداق بارز "تروریسم دولتی" است که با چراغ سبز ترامپ برای جلب حمایت صهیونیست‌ها در حل بحران انتخاباتی و به امید تداوم دوره دوم ریاست جمهوری امریکا، بدست ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی و همراهی و جاسوسی منافقان سرسپرده کوردل صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: برادران دستگاههای امنیتی بخوبی می دانند که مراقبت از شخصیتهای خط مقدم پیشرفت کشور بویژه در حوزه تکنولوژی های برتر و گلوگاهی واجب عینی است. درخواست ملت ایران آن است که این مراقبت‌های شبانه‌روزی و بیش از گذشته صورت گیرد تا دیگر شاهد از دست دادن دانشمندان غیورمان نباشیم. پیگبری و ردیابی شبکه نفوذ و ترور نیز وظیفه حتمی و مورد انتظار است.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: دشمنان بااین حرکتها به خیال خام خود می‌خواهند فضای رسانه‌ای و جو عمومی جامعه را به اشتباه محاسباتی بیندازند و از این طریق نظام مقتدر اسلامی را به تسلیم وادار نمایند. زهی خیال باطل!

در ادامه این بیانیه آمده است: شهادت دانشمند مظلوم ما اتمام حجتی برای تمام کسانی است که یا در خوابند یا خود را بخواب زده‌اند و می خواهند با چهره بزک کرده یک «بایدن گوگولو» امریکای جهانخوار را تطهیر کنند و نظام را به مسلخ امضای برجام‌های 2و3و4 ببرند. امت حزب اله بیدارتر ازهمیشه درصحنه خواهد ماند و اجازه تکرار قراردادهای ننگین به کسی نخواهد داد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ترور دانشمندان خط مقدم پیشرفت کشور بار دیگر مسئولیت برخی مسئولان خواب‌زده، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه‌ها و اساتید انقلابی را سنگین‌تر کرد تا دریابند که دانشگاههای امروز باید به پرورش‌دهنده شهریاری‌ها، علی‌محمدی‌ها، رضایی‌نژادها، احمدی‌روشن‌ها و فخری‌زاده‌ها تبدیل شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش در بیانیه پایانی سفر امیر کویت به مصر، ضمن مردود دانستن این ادعا افزود، تکرار این ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی طرف کویتی مایه تاسف است.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولتهای ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • پژوهش جدید دانشمندان همه باورهای مربوط به کف پای صاف را رد کرد
  • کنعانی: بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر