Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@21:23:38 GMT

تصمیم گیری در خصوص تعطیلی ادارات در قم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۶۲۳

تصمیم گیری در خصوص تعطیلی ادارات در قم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به جلسه روز شنبه ستاد عالی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور و وزرا، تصریح کرد: بعد از این جلسه در خصوص تعطیلی رسمی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تصمیم گیری خواهد شد لذا تا فردا ادارات و دستگاه‌های ضروری به فعالیت‌های خود ادامه خواهند داد.

به گزارش برنا؛ محمدرضا گروسی در گفتگو زنده با شبکه خبر استان قم، بیان کرد: با توجه به مدیریت شهر‌های قرمز کشور به دلیل تشدید بیماری‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، استان قم نیز در خصوص تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت قوانین است که ادارات و دستگاه‌هایی که فعالیت ضروری انجام میدهند با ۵۰ درصد کارکنان و سایر ادارات با یک سوم پرسنل به ادامه فعالیت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بخش نامه جدید هیئت دولت در خصوص تعطیلی یک هفته‌ای ادارات و دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: همه دستگاه‌های ضروری طبق روال هفته گذشته در محل کار حضور خواهند داشت و سایر دستگاه‌ها نیز تا ابلاغ رسمی از سمت ستاد مقابله با کرونا و سازمان اداری استخدام، به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون استاندار با اشاره به جلسه روز شنبه ستاد عالی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور و وزرا، تصریح کرد: بعد از این جلسه در خصوص تعطیلی رسمی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تصمیم گیری خواهد شد لذا فردا ادارات و دستگاه‌های ضروری به فععالیت‌های خود ادامه خواهند داد.

گروسی در انتها در خصوص فعالیت بانک‌ها در روز شنبه، اظهار کرد: بانک‌ها براساس بخش نامه وزارت اقتصاد در روز شنبه با ۵۰ درصد از پرسنل خود به ارائه خدمات مشغول هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی ادارات کرونا کرونا در قم ادارات و دستگاه های اجرایی خصوص تعطیلی روز شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه

آفتاب‌‌نیوز :

موضوع تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه یکی از دغدغه‌های بزرگ این روز‌های فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی است. در همین راستا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در کنار اتاق اصناف و اتاق تعاون به عنوان نمایندگان بخش خصوصی کشور در حال رایزنی با بخش‌های مختلف حاکمیت هستند.

در هفته گذشته اتاق ایران و اتاق تهران دیدار‌هایی با برخی نمایندگان مجلس و دولتی‌ها داشتند. در نتیجه این دیدار‌ها نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس نظر خود در مورد تعطیلی پنجشنبه را پس گرفتند و اعلام کردند باید در این مورد مجددا بررسی صورت بگیرد. از سوی وزارت امور خارجه از موافقت خود در مورد تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه سخن گفته است.

اواخر هفته گذشته محمد اسماعیل صادقی، معاون اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در نشستی با جمعی از فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی در اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: وزارت امور خارجه با تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی، تعطیلی شنبه را به دولت پیشنهاد داده و در این رابطه با نظر بخش‌خصوصی و اتاق بازرگانی همسو است.

صادقی با بیان اینکه اضافه شدن روز‌های پنج‌شنبه به ایام تعطیلی پایان هفته کشور، برای بخش اقتصاد و تجارت کشور زیان به همراه خواهد داشت و عاملی بازدارنده برای سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد که وزارت امور خارجه، تعطیلی جمعه و شنبه را به دولت پیشنهاد داده‌است.

بهمن عشقی دبیرکل اتاق تهران نیز در این دیدار با اشاره به مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با تعطیلی پنج‌شنبه اعلام کرد: اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و فعالان اقتصادی مخالف تعطیلی پنجشنبه هستند.

او تاکید کرد که نظر اتاق بازرگانی، تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه است چرا که نزدیکی و تطابق روز‌های کاری بخش‌های اقتصادی ایران با جهان برای حفظ تعاملات و همکاری‌ها، ضروری است. وی یادآور شد که تعطیلی پنجشنبه و جمعه در ایران، فاصله زمانی تعاملات اقتصادی و مالی ایران با دیگر کشور‌ها را به چهار روز افزایش می‌دهد و این اتفاق در عین حال، آسیب جدی به بخش ترانزیت و حمل‌و‌نقل کشور وارد می‌کند.

منبع: اکوایران

دیگر خبرها

  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • (ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم