Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:00:02 GMT

حامد لک 10 بازی؛ دو گل از روی نقطه پنالتی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۷۴۸

حامد لک 10 بازی؛ دو گل از روی نقطه پنالتی

حامد لک رکوردی جالب توجه در پرسپولیس از آن خود کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان تازه به خدمت گرفته شده پرسپولیس به رکوردی جالب توجه در این تیم دست یافته و در شرایطی که 10 بازی از حضورش در این تیم گذشته، تنها دو بار و از روز نقطه پنالتی دروازه‎‌اش باز شده است.

 

لک که بعد از جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان جانشین وی به عضویت سرخپوشان در آمده، در ادامه به عنوان گلر فیکس در لیگ قهرمانان آسیا به کار گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک در این رقابت‌ها با نمایشی درخشان توانست نقش پررنگی در فینالست شدن تیم از خود به جا بگذارد و خصوصا در بازی نیمه نهایی مقابل النصر عربستان در جدال پنالتی‌ها، موفق به عملکردی موفق برای صعود تیم داشت.

با شروع لیگ نیز حامد لک به عنوان دروازه بان فیکس تیم کار را در جمع سرخپوشان دنبال کرده و طی سه بازی ابتدایی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. البته نکته جالب توجه اینجاست که طی سه بازی ابتدایی فصل دروازه او به شکلی خطرناک از سوی مهاجمان رقیب مورد هدف قرار نگرفته است تا او به چالش در این تیم مواجه شود.

 

لک اکنون طی 10 دیداری که در ترکیب پرسپولیس پشت سر گذاشته، تنها دو بار و از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شده و توانسته رکوردی جالب توجه را از آن خود کند و هنوز در جریان بازی گلی دریافت نکرده است. باید دید این رکورد تا زمانی برای او پابرجا خواهد ماند و او در اولین فصل حضورش چه عملکردی به جا خواهد گذاشت.

پرسپولیس تهران حامد لک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حامد لک جالب توجه حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # حامد آهنگی ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال