Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-شهردار قم از ساخت پل طبیعت بین باغ پرندگان و بوستان خضر نبی(ع) در قم خبر داد. - اخبار استانها -

سید مرتضی سقاییان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های شهرداری را با تغییر مواجه کرده و وظایف جدیدی را بر عهده شهرداری گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأخیر در افتتاح پروژه‌های تفریحی را یکی از آسیب‌های شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: به خاطر مشکلات کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیاری از پروژه‌های تفریحی استان قم آماده بوده اما امکان استفاده شهروندان وجود ندارد.

شهردار قم ادامه داد: پارک بازی بوستان علوی، باغ پرندگان، تله سیژ، پارک بازی بوستان غدیر آماده بوده اما باید منتظر شویم تا شرایط بهبود پیداکرده و ستاد مبارزه با کرونا اجازه بازگشایی صادر کند تا مردم بتوانند استفاده کنند.

مدیریت و کاهش هزینه‌ها به عنوان اصل مهمی در شهرداری قم پیگیری می‌شودسامانه دسترسی آزاد به اطلاعات شهرداری قم به‌زودی تکمیل می‌شود/پاسخگویی به مطالبات شفافیت شهروندانقم مسیرهای ایمن دوچرخه‌سواری ندارد/لزوم اجرایی شدن سریع‌تر طرح جامع دوچرخه

وی از افتتاح مراکز تفریحی در تمام مناطق تا پایان سال خبر داد و گفت: پارک بازی غدیر با 30میلیارد تومان اعتبار آماده بهره‌برداری بوده و پل طبیعت بین باغ پرندگان و بوستان خضر به‌زودی اجرایی می‌شود.

سقاییان نژاد 20 متر فضای سبز در شهر قم را عامل افزایش سرانه فضاهای تفریحی دانست و خاطرنشان کرد: مساحت فضای سبز در قم امروز به بیش از 25 میلیون مترمربع رسیده که در افزایش نشاط اجتماعی تأثیر بسیاری داشته است.

انتهای پیام/456/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باغ پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟