Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:24:21 GMT

بازگشایی راه ارتباطی 150 روستای استان کردستان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۹۴۰

بازگشایی راه ارتباطی 150 روستای استان کردستان

ایسنا/کردستان رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان، با اشاره به بازگشایی راه ارتباطی 150روستای استان، گفت: 29 دستگاه ماشین‌آلات، 39 نفر نیرو هزار و 810 کیلومتر باند را برف‌روبی کردند.

دانش زندی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص گزارش تردد روز گذشته در استان کردستان، اظهار کرد: حجم تردد وسایل نقلیه سنگین، ورودی و خروجی به استان کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرترددترین محورهای استان شامل سنندج- سه‌راهی موچش و بلعکس، حسین آباد - دیواندره و کامیاران- کرمانشاه است.

زندی با اشاره به اینکه 3 هزار و 968 کیلومتر باند در محورهای استان برف‌روبی شده است، بیان کرد: در محورهای شریانی 162 نیرو، تعداد 91 دستگاه ماشین‌آلات، 488 تن شن و نمک مصرفی و 461 خودرو توسط راهداری کمک و رهاسازی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان، با اشاره به بازگشایی راه ارتباطی 150روستای استان، خاطرنشان کرد: 29 دستگاه ماشین‌آلات، 39 نفر نیرو هزار و 810 کیلومتر باند را برف‌روبی کردند.

 وی از مردم درخواست کرد قبل از حرکت در جاده ها آخرین وضعیت راه ها و محورها را در سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش برف و باران راهداری و حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی