Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فریدون اصفهانیان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از همه عزیزانی که در این وبینار حضور داشتند تشکر می‌کنم. زحمات زیادی را برای تدوین اساسنامه کشیده شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: کمیته تدوین مقررات، اعضای هیات رئیسه، سرپرست فدراسیون فوتبال و مسوولان وزارت ورزش، همه دست به دست هم دادند و تلاش کردند و نهایتا با رای بالا اساسنامه مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاالله چراغ راهی برای فوتبال ایران باشد که از این اساسنامه بهره کامل ببرد و برای پیشرفت فوتبال ما موثر باشد.

گفتنی است امروز(شنبه) مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد و اعضای مجمع با ۷۰ رای، اساسنامه پیشنهادی را تایید کردند.

برچسب‌ها اساسنامه ایرنا فریدون اصفهانیان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اساسنامه ایرنا فریدون اصفهانیان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اساسنامه ایرنا فریدون اصفهانیان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اخبار کنکور فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو