Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حرکات ناجوانمردانه دشمنان در به شهادت رساندن چهره‌های شاخص و خدمتگزار نشأت گرفته از زبونی و استیصال آنهاست، اظهار داشت: به طور قطع این حرکات ددمنشانه مسیر انقلاب را متوقف نخواهد کرد و این مسیر با انگیزه بیشتری تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد به همین دلیل دست به ترور می‌زند، افزود: ریختن خون چهره‌های برجسته، خط سرخ انقلاب را رنگین‌تر و دشمنان نظام اسلامی ایران را به سقوط نزدیک‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجیمی تاکید کرد: انقلاب ما چهل سال است که این توطئه‌ها، تحریم‌ها و ترورها را تاب آورده و دشمنان بدانند که این اقدامات ذره‌ای در عزم و اراده ملت ایران برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب خلل ایجاد نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه منطق جهان استکبار شرارت، جنایت، خشونت و تحریف است، عنوان کرد: ترور جنایتکارانه شهید فخری زاده، پدر علم هسته ای ایران نیز نشان از خباثت دشمنان دارد و نشأت گرفته از خوی پلید آنهاست.

وی یادآور شد: این ترور نیز مانند دیگر ترورهای شخصیت‌های ارزشمند کشور اسلامی ایران، برهان و دلیل روشنی بر تروریسم دولتی آمریکا و رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی و وابستگان آن و مظلومیت و قربانی شدن ایران اسلامی و انقلابی و شخصیت‌های مؤثر و سرمایه‌های ارزشمند این کشور است.

نجیمی ادامه داد: همانگونه دشمنان نظام با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی زبون‌تر و ذلیل‌تر شدند، با ترور شهید فخری زاده نیز راه به جایی نخواهد برد و اطمینان داشته باشند که عزم و اراده ملت ایران در مسیر استکبارستیزی قوی‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: گرچه شهید فخری‌زاده امروز در میان ما نیست اما او شاگردانی را پرورش داده که هر کدام هزاران شهید فخری زاده در دامان این مرز و بوم پرورش خواهند داد و مسیر انقلاب اسلامی و شهدای هسته ای را با اقتدار می پیمایند.

کد خبر 5082605

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محسن فخری زاده اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد شهدای هسته ای ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا محسن فخری زاده کرمانشاه بارش برف آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بوشهر بارش باران بسیج شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی