Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست حجاج ایرانی ضمن تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: شهادت این دانشمند فرهیخته برای جامعه‌ ما ضایعه‌ای غم‌انگیز و جبران‌ناپذیر بوده و یک جنایت بزرگ محسوب می شود که رد پای آمریکا و اسرائیل در آن مشخص است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب، سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت طی پیامی شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت؛ در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت دانشمند فرهیخته و متخصص، شهید «محسن فخری زاده» از چهره های برجسته و مدیران خستگی ناپذیر و نقش آفرین در دانش و فناوری دفاعی ، موشکی و هسته ای جمهوری اسلامی ایران بدست  تروریست ها  و مزدوران جنایتکار استکبار برای جامعه‌ی ما ضایعه‌ای غم‌انگیز و جبران ناپذیر بوده و یک جنایت بزرگ محسوب می شود که رد پای آمریکا و اسرائیل در آن مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترور و شهادت دانشمند برجسته کشورمان که درحیات سراسر افتخار آمیز و پربرکت خویش موجب رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علم ، فناوری و دانش هسته‌ای شد همواره خار چشمی در چشم دشمنان بود.

این جنایت ددمنشانه و اقدام تروریستی کوردلانه که با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشورصورت گرفت نه تنها خللی در اراده و روحیه ملت بیدار و مقاوم و دانشمندان سرفراز ایران اسلامی وارد نخواهد کرد که این آسمان غمزده پر ستاره است و اگر بنا بود این ناجوانمردیها موثر واقع شود باید در هفتم تیرماه سال 1360 چرخ انقلاب اسلامی را تضعیف کند، خون مظلوم رونق بیشتری به دستاوردهای علمی و پیشرفت های بزرگ را برای میهن اسلامی رقم خواهد زد.

اینجانب، عروج ملکوتی این دانشمند پارسا و مدیر جهادی را به فرماندهی معظم کل قوا، ملت شهیدپرور، همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی و به خانواده‌ی ارجمند ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن شهید عزیز رضوان و غفران الهی و برای خانواده ایشان صبوری و اجر جزیل  مسئلت  می‌نمایم. 

پیام تسلیت رئیسی در پی ترور فخری‌زاده: شهادت او رونق‌بخش فعالیت‌های علمی کشور می‌شودپیام رییس قوه قضاییه در پی ترور شهید محسن فخری زاده

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

به گزارش ایسنا، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ «حسن البغدادی» گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است