Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فخار سلیمانی، دبیر کمیته کرونا دانشگاه علوم پزشکی قزوین ظهر امروز(شنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت : از ۱۲ آبان به بعد سیر بستری ها در استان به دلیل همکاری مردم و تلاش مسوولان به ثبات رسیده است.

وی افزود: با توجه به محدودیت های اعمال شده انتظار کاهش آمار بستری ها و فوتی ها در هفته های بعدی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، آبان ماه مرگبارترین، ماه بوده است که در این مدت ۱۸۸ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند، فشار مضاعفی نیز بر کادر درمان وارد شد. 

 سلیمانی خاطرنشان کرد: آمار ابتلا و فوتی در سنین ۶۰ به بالا همچنان نسبت به سنین دیگر بیشتر است بر این اساس ۴۵درصد مبتلایان در سنین بالای ۶۰ سال قرار دارند و بیش از ۷۶ درصد فوتی ها نیز مربوط به این سنین است. 

وی با بیان این که در حال حاضر استفاده از ماسک به فرهنگ عمومی تبدیل شده است گفت: بیشترین دلیل ابتلا به کرونا تماس با افراد موارد مثبت کرونا است که بر اساس ارزیابی ها، ۶۰ درصد دلیل ابتلا به کرونا را شامل می شود. 

وی افزود: در صورتی که قرنطینه افراد مثبت با جدیت در منزل و یا اقامتگاه ها دنبال شود، در این صورت آمار مبتلایان به حداقل خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان