Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه استان لرستان با اشاره به لغزندگی جاده‌های لرستان گفت: هم اکنون تردد در محورهای ارتباطی استان برقرار است. - اخبار استانها -

سرهنگ مصطفی دالوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در رابطه با وضعیت راه‌های ارتباطی استان از آغاز  بارش شدید در برخی از نقاط لرستان اظهار داشت: هم اکنون راه‌های اصلی استان باز و تردد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه شدت بارندگی در گردنه‌‌های رازان، زالیان، گاماسیاب و گله بادوش شدت بیشتری دارد و همچنین  بارش‌ها سبب شده تا در نقاط مختلف استان شاهدکاهش دما باشیم و اکنون جاده‌های استان لغزنده است.

کاهش 16.5 درصدی تردد در جاده های کشورکاهش 7.6 درصدی تردد در جاده های کشورتردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل جریان دارد/ از سفرهای غیرضروری جداً خودداری کنید

وی بیان کرد: با توجه به بارش‌ها، رانندگی در شرایط لغزندگی جاده‌ها متفاوت است بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود در این شرایط مقررات، کاهش سرعت، فاصله طولی را رعایت و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

دالوند با بیان اینکه خوشبختانه از آغاز موج جدید بارندگی‌ها تا کنون تصادف در جاده‌های استان گزارش نشده است  گفت: به کلیه رانندگان  توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت سفر لباس گرم و تجهیرات زمستانی به همراه داشته باشند و از پر بودن باک بنزین خودروی خود مطمئن شوند.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند

ایسنا/خوزستان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هم‌استانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی واردشده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم‌استانی‌ها از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری کنند.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز در صورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی و کوهستانی، از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان