Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپی شهادت دکتر محسن فخری زاده، از اساتید برجسته هسته ای کشورمان به دست تروریست ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، بیانیه ای صادر کرد.

قدس آنلاین: درپی شهادت دکتر محسن فخری زاده، از اساتید برجسته هسته ای کشورمان به دست تروریست ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:
 
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

شهادت دکتر محسن فخری زاده، از اساتید برجسته هسته ای کشورمان به دست تروریست های زبون، مهر تأییدی بر حقانیت مسیر انقلاب اسلامی و نشان عجز دشمنان این ملت در برابر قدرت اراده ملت و رشد و پیشرفت علمی کشورمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت، اجر عظیم این مجاهد عرصه علم و فناوری بود و قطعاً چنین اقداماتی هرگز نمی‌تواند خللی در استقامت ملت ایران در راه مقاومت و دستیابی به پیشرفت علمی ایجاد نماید.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن محکومیت این ترور کوردلانه مطالبه تقاص و پاسخ درخور به این اقدام ذلیلانه را از نهادهای امنیتی و نظامی و و پیگیری حقوقی و قضایی آن را وزارت امور خارجه و نهادهای حقوقی و قضایی مطالبه به حق و مسلم مردم می داند که باید با جدیت دنبال شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده ستاد امر به معروف و نهی از منکر تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس

باشگاه سپاهان اعلام کرد که به‌زودی از باشگاه پرسپولیس به نهادهای ذی‌ربط شکایت می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نوشت: « در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک، اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی‌رغم تذکرات قبلی، اقدامی درباره جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان، اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران، اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد».

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس پیش‌تر اعلام کرده بود که از سپاهان شکایت می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی