Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه روز شنبه به نقل از سیدجواد حسینی گزارش داد: با تمهیدات صورت گرفته از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ برای تامین داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا هیچگونه کمبودی در شهرستان وجود ندارد.

وی از اقشار مختلف مردم خواست هرگونه شکایت مربوط به کمبود دارو را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ یا شماره تلفن ۵۲۳۱۳۰۷۰ داخلی ۱۱۵ معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اطلاع دهند تا رسیدگی و پیگپیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه نیز از کمک ۱۱۰ میلیارد ریالی خیران این شهرستان به بخش بهداشت و درمان خبر داد و گفت: مرحوم "حاج حسن پروان" در آخرین روزهای حیات خود مبلغ یک میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ملزومات مورد نیاز بیماران کرونایی بستری در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی این شهرستان اهدا کرد. 

علی ایزدی با بیان اینکه مرحوم "حاج حسن پروان" از خیرین و نیکوکاران منطقه بود که در طول حیات خود کمک‌های ارزنده‌ای به حوزه سلامت تربت‌حیدریه انجام داد افزود: همراهی خیران و نیکوکاران در ارتقای خدمات سلامت موثر است و این افراد می‌توانند در پیشبرد اهداف کلان سلامت منطقه یاری‌گر مجموعه بهداشت و درمان باشند.

وی همچنین از اهدای کمک صد میلیون ریالی بانوی نیکوکار اهل تربت‌حیدریه به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد و گفت: یک بانوی نیکوکار اهل تربت‌حیدریه، پنج هزارو ۵۰۰ عدد ماسک و پنج دستگاه اندازه‌گیری اکسیژن خون به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اهدا کرد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مقرر شد ماسک‌های تهیه شده از سوی این خیر نیک اندیش بین شهروندان تربت‌حیدریه توزیع شود که کمک بزرگی در راه فرهنگ‌سازی سلامت خواهد بود.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت ارائه می‌کند.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه دیابت بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه دیابت بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه دیابت بهداشت و سلامت اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این محموله بیش از دو میلیارد ریال ارزش داشت.

 دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: به‌دنبال اعلام ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه و حضور کارشناسان غذا و دارو، این محموله کشف و ضبط و خودروی حامل قرص‌ها به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: با تائید کارشناسان این مدیریت مبنی بر غیر مجاز بودن محمولۀ مذکور به‌دلیل توزیع خارج از شبکه برای متهم پروندۀ قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد