Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی در پیامی‌شهادت دانشمند مجاهد و برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده مکرم آن شهید تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
شهادت دانشمند مجاهد و برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام سلطه و در راس آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آن‌ها بدانند بازگشت به ترور فیزیکی نخبگان ایران اسلامی مهم‌ترین دلیل شکست سیاست‌های آن‌ها در جدا کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است و جنایات آن‌ها همدلی و وحدت میان مردم و مسئولان را محکم‌تر از قبل خواهد کرد.

با شهادت فخری زاده و فخری زاده‌ها نه تنها پیشرفت علمی و عملی فرزندان این سرزمین متوقف نخواهد شد، بلکه عزم و اراده جوانان مومن، انقلابی و متخصص در مقابله با نظام سلطه راسخ‌تر می‌شود و بدون شک فرزندان ملت ایران انتقام سختی را از عاملان و آمران این جنایت ددمنشانه خواهند گرفت.

از درگاه خداوند تعالی برای آن شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده مکرم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.


علی عسکری
رئیس سازمان صداوسیما

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ملی شهید فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»