Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : دشمنان نظام و انقلاب امروز از توان دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور می ترسند و، چون توان مقابله ندارند به انجام ترور‌های ناجوانمردانه می‌پردازند، ولی این اقدام‌های پلید در شهادت دانشمندان ایرانی نمی‌تواند مسیر پیشرفت و اقتدار نظام را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تسلیت شهادت شهید فخری زاده یکی از دانشمندان بزرگ کشورمان، گفت : دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در راس آن‌ها آمریکا و اسراییل از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با ترور کوردلانه شخصیت‌های سیاسی، نظامی، امنیتی و علمی کشور به دنبال ایجاد خلل در راه توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام بوده اند.

او افزود: دشمن از توان هسته‌ای و موشکی ایران اسلامی هراسناک است و شهادت شهید فخری زاده، نشان دهنده ضعف و ناتوانی دشمن در برابر اراده دانشمندان کشور است که در میدان عمل توان مقابله علمی، نظامی و سیاسی را ندارند.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: دشمن با عجز و ناتوانی به اقدام‌های ناجوانمردانه و تروریستی با استفاده از گروه‌های تروریستی و عناصر بزدل و منافق روی آورده اند، ولی بدانند با این اقدام‌های پلید مذبوحانه راه به جایی نمی‌برند.

فاطمی نسب ادامه داد: شهادت شهدای گلگون کفن کشور در عملیات‌های تروریستی هرگز در توان و اراده مردم برای حرکت به سمت قله‌های پیشرفت، عزت و اقتدار خللی وارد نکرده و خون پاک و مقدس این شهدا باعث آبیاری درخت انقلاب و بالندگی، سرعت و قدرت بیشتر در توسعه و پیشرفت کشور شده است.

او گفت: اقدام خصمانه و ذات کثیف آمریکا و اسراییل و جنایتکار بودن آن‌ها همچون ترور‌های صورت گرفته در طول سالیان گذشته بار دیگر برای همگان ثابت شد و از این رو کسانی که در داخل همچنان به دنبال اعتماد به این کشور تروریست و انجام مذاکره با آمریکا هستند باید در دیدگاه و روش خود تجدیدنظر کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه امام جمعه دانشمند ایرانی دانشمند هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است