Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:51:24 GMT

استانداردهای چاپ تقویم تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۹۴۶

استانداردهای چاپ تقویم تبلیغاتی

چاپ تقویم تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی است که به جرات می توان گفت جزء معدود روش های تبلیغاتی است که بیشترین بازدهی را برای کسب و کارهای مختلف در سطوح مختلف دارد. امروزه جامعه تبلیغات دچار تغییر و تحولات اساسی شده است. به نحوی که روش های تبلیغاتی قدیمی برکنار شده و روش های تبلیغاتی نوین جایگزین آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابراعلام نقش و نگار، در حالت کلی امروزه در جامعه تبلیغات روش های نوین تبلیغاتی روی کار آمده که هر یک به نحوی نقاط ضعف روش های قدیمی را پوشش می دهند. یکی از بهترین روش های تبلیغاتی که به نوعی قدرتمندترین روش نیز محسوب میشود هدایای تبلیغاتی می باشد.

این هدایای تبلیغاتی به خودی خود طیف گسترده ای داشته و محصولات بسیاری را شامل می شوند. تقویم تبلیغاتی نیز یکی از محصولات پرطرفدار از گروه هدایای تبلیغاتی می باشد.

اما همانطور که در رابطه با تمامی هدایای تبلیغاتی به این موضوع اشاره کردیم هر یک از این محصولات دارای استانداردهایی می باشند که تنها در صورت رعایت آن می توان بهترین نتیجه را از محصولات تبلیغاتی دریافت نمود.

تقویم تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تنها در صورت رعایت المان های به خصوص از لحاظ تبلیغاتی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اگر شما نیز از این استانداردها آگاهی ندارید پیشنهاد می کنیم پیش از چاپ تقویم تبلیغات این متن را مطالعه نمایید.

تقویم تبلیغاتی چیست؟ 

تقویم تبلیغاتی نوعی تقویم است که با استفاده از المان های تبلیغاتی باعث آشنایی بیشتر مخاطبان با برند منحصر به فردی خواهد شد. تقویم های تبلیغاتی از لحاظ ظاهر تا حدودی مشابه تقویم هایی است که همه ما در طول روز بارها و بارها برای آگاهی از تاریخ روز از آن استفاده می کنیم. اما به لحاظ المان های بصری و تبلیغاتی کاملا متفاوت از سایر تقویم ها می باشد.

انواع تقویم تبلیغاتی 

تقویم تبلیغاتی به عنوان یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشد. از جمله انواع تقویم تبلیغاتی می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

. تقویم اختصاصی ( تقویم رومیزی – دیواری و پالتویی )

. تقویم رومیزی تبلیغاتی

. تقویم دیواری تبلیغاتی

. تقویم جیبی و پالتویی

با آشنایی با هر یک از بهترین نوع چاپ تقویم تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار خود برگزینید.

اصول چاپ تقویم تبلیغاتی

حال که به خوبی با تقویم تبلیغاتی و انواع آن آشنایی پیدا کردید باید به سراغ مهم ترین نکته چاپ تقویم تبلیغاتی برویم. اصول و استانداردهایی که در چاپ تقویم تبلیغاتی باید آن را رعایت کرد شامل چه مواردی می شود؟

تجربه ثابت کرده است تقویم تبلیغاتی تنها در صورت رعایت یکسری المان ها و استانداردهای مشخص برای کسب و کارهای مختلف سومند می باشد. در واقع تنها در صورت رعایت این المان ها و استانداردها چاپ تقویم تبلیغاتی به عنوان یک روش تبلیغاتی موثر خواهد بود و در غیر این صورت از لحاظ تبلیغاتی برای شما سومند نخواهد بود.

طراحی تقویم تبلیغاتی 

یکی از نکاتی که همواره در مورد تبلیغات نکته ای مهم و قابل اهمیت تلقی می شود طراحی می باشد. طراحی در مورد هر یک از هدایای تبلیغاتی بالاخص تقویم تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. در مورد طراحی هدایای تبلیغاتی همچون تقویم تبلیغاتی عوامل بسیاری دخیل میباشد.

تمام جزئیات کوچک که در هر صفحه تقویم مشاهده می شود می تواند جزء عوامل تاثیرگذار در بهبود سطح تبلیغاتی محصول واقع شود. تک تک رنگ هایی که در هر صفحه از تقویم تبلیغاتی موجود می باشد، تک تک المان های جزئی که از آن می توان به عنوان المان های تبلیغاتی یاد کرد، طرح بندی هر صفحه، طرح بندی کلی تقویم تبلیغاتی همه و همه جزء عوامل مهم و تاثیر گذار در طراحی تقویم تبلیغاتی است.

در واقع نخستین و مهم ترین عامل در بهبود سطح تبلیغات محصولات تبلیغاتی را می توان طراحی آن محصول معرفی کرد.

چاپ تقویم تبلیغاتی 

چاپ تقویم تبلیغاتی نیز در رتبه دومین نکته تاثیرگذار در تبلیغات می باشد. به این معنا که برای بهبود تبلیغات از طریق تقویم تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین هدایای تبلیغاتی پس از طراحی آن باید به چاپ توجه ویژه ای شود.

درحالت کلی چاپ تقویم تبلیغاتی تنها از دو طریق چاپ دیجیتال و چاپ افست انجام می شود. اما هر یک از این روش های چاپی با توجه به نوع دستگاه های چاپی ویژگی های متفاوتی دارد.

توصیه کارشناسان گروه تبلیغاتی نقش و نگار استفاده از چاپ افست در چاپ تقویم تبلیغاتی می باشد. زیرا این نوع چاپ دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که تبلیغات را بهبود می دهد.

اما نوع دیگری از چاپ که در قسمت فوق ذکر گردید چاپ دیجیتال می باشد و عموما کارشناسان چاپی این روش را پیشنهاد نمی دهند. دلیل این موضوع کیفیت پایین چاپ می باشد. اما نکته مثبتی که در رابطه با چاپ دیجیتال وجود دارد امکان چاپ در تعداد کم می باشد.

عموما چاپ افست در تیراژهای ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ عددی انجام می شود. اما در مورد چاپ دیجیتال برای چاپ تقویم تبلیغاتی برای افرادی که قصد چاپ تعداد محدودی از تقویم تبلیغاتی را دارند مناسب می باشد.

انتخاب تقویم تبلیغاتی متناسب با جامعه هدف 

همانطور که در قسمت فوق به این موضوع اشاره شد امروزه چاپ تقویم تبلیغاتی در انواع مختلفی امکان پذیر است. اما پیشنهاد ما انتهاب بهترین و مناسب ترین نوع تقویم تبلیغاتی است که متناسب با نیازهای جامعه هدف می باشد. محقق شدن این امر تنها در صورتی امکان پذیر است که شما از جامعه هدفتان شناخت کامل داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گروه تبلیغاتی نقش و نگار چاپ تقویم تبلیغاتی تبلیغات چاپ تقویم تبلیغاتی تنها در صورت رعایت روش های تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی چاپ دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم شمسی برابر است با :

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

پنج شنبه – ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم قمری برابر است با :

۱۴۴۵/۱۱/۰۷

الخمیس‬ – ۰۷ ذوالقعده ۱۴۴۵

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم میلادی برابر است با :

۲۰۲۴-۰۵-۱۶

Thursday – 2024 May 16

 

از سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۶ می به عنوان روز جهانی پسر نامگذاری شد، شعار و هدف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است. همچنین روزی برای تشویق خانواده‌ها به بیشتر وقت گذراندن با فرزند یا نوه پسر است تا از مشارکت در انجام کارهایی که دوست دارند لذت ببرند و خاطره سازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست مهنار افشار برای شوهر سابق اش به مناسبت روز مرد سفرکارت؛ یک پیشنهاد ویژه برای هدیه سازمانی روز پدر تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس ایرانسل به مناسبت روز دختر

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات