Web Analytics Made Easy - Statcounter

بصیری با اشاره به اینکه ترددهای شبانه در کرمان به خوبی رعایت شد؛ گفت: ادارات در استان کرمان تعطیل نیستند اما باید با حداقل نیروها فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدصادق بصیری شنبه (8 آذر) در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن گرامیداشت شهادت شهید فخری زاده، گفت: شهید فخری زاده دانشمندی است که به جرم تلاش در جهت عزت و اقتدار ایران اسلامی به دست تروریست های صیهونیستی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: در این جلسه ستادملی اعلام شد در شرایط پیک 61 درصد تخت های ICU کشور در اختیار بیماران کرونایی بوده و 82 درصد بیماران کووید 19 هم در بیمارستان های علوم پزشکی بستری شدند و حدود 2 هزار و 200 تخت آی سی یو هم اضافه شده و ظرفیت کشور از هر جهت آماده و تلاش همه بر این است برای کاهش بیماری هر چقدر می توانیم کمک کنیم.

 

 

 

وی افزود: تأکید مجدد بر رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از رفت و آمدها، مهمانی و دورهمی ها است و همچنین قرنطینه افراد مسن و بیماران زمینه ای و در مجموع سبک زندگی جدید را باید یاد بگیریم و در جامعه گسترش دهیم.

 

 

بصیری ادامه داد: آمار استان کرمان هم در تعداد بستری ها و هم در مرگ و میرها سیر نزولی دارد و امیدواریم این محدودیت ها با جدیت پیگیری شود تا بتوانیم شاهد بهتر شدن وضعیت باشیم.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه مردم در ترددهای شبانه به خوبی رعایت کردند که جای تقدیر دارد، در ادامه اظهار کرد: در جلسه امروز مصوب شد که افراد برای مراجعه به ادارات باید کارت ملی به همراه داشته باشند که اگر مبتلا به ویروس هستند، خدماتی به آنان داده نشود اما هنوز این مصوبه ابلاغ نشده است.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در خصوص تعطیل بودن یا نبودن ادارات، گفت: ادارات در استان کرمان تعطیل نیستند اما باید با حداقل نیروها فعالیت کنند.

 

 

 

وی ادامه داد: بیش از 9 ماه از برگزاری جلسات ستاد استانی می گذرد که هم تجربیاتی کسب شده و هم فراز و نشیب هایی در اجرای مصوبات داشتیم که با پیشنهاد استاندار یک شیوه نامه تدوین کردیم که متناسب با محدودیت های هوشمند این شیوه نامه ملاک عمل باشد و هر کسی تعریف و جایگاه خود را بداند و به همان ترتیب هم عمل کند.

 

 

 

حمیدرضا رشیدی نژاد در این جلسه ضمن تسلیت شهادت دانشمند فخری زاده در خصوص طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: بیش از 20 جلسه بین بخشی برای اجرای این طرح در استان برگزار شده و اجرای این طرح حداقل تا پایان سال در استان ادامه دارد.

 

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: در سطح شهرستان ها این طرح در حال اجرا است و بسیج و نیروی انتظامی نیز در اجرای این طرح همکاری دارند.

 

 

 

وی بیان کرد: آموزش های لازم به نیروها داده شده و محله ها و تیم ها نیز مشخص شدند که لباس یک فرم و با کارت شناسایی مشخص کار انجام دهند.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد استانی کرونا استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد