Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با آغاز فعالیت ۱۶ زن در آتش‌نشانی توضیحاتی را ارایه داد. خبرگزاری میزان _ ایسنا نوشت: سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: طی پیگیری‌هایی که صورت گرفته و اقداماتی که انجام شده قرار شد که از میان نیرو‌هایی که در آتش نشانی تهران جذب می‌شوند  آتش نشانان زن نیز حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: این افراد ۱۶ آتش نشان زن خواهند بود که به صورت پایلوت باید پس از گذراندن مراحل تعریف شده کار خود را آغاز کنند.       وی ادامه داد: البته خبر‌هایی در این باره در فضای مجازی دست به  دست می‌شود که آتش نشانان از انتهای آذرماه در ایستگاه‌ها شروع به کار می‌کنند که این صحیح نیست. در حال تلاش هستیم که تمام این ساز و کار استخدام، مثلا اینکه در آزمونشان چه مواردی باشد، حدود چند سال داشته باشند، شیفت آن‌ها چند ساعت باشد و.. مشخص شود.     سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این ساز و کار‌ها تا پایان آذرماه مشخص شود، زمانی که شرایط کرونا به گونه‌ای باشد که اجازه برگزاری این‌ها را به ما بدهد آزمون‌های علمی و عملی برگزار می‌شود و نفرات برتر وارد مرحله گذراندن آموزش‌های لازم خواهند شد.     ملکی در خصوص نحوه انتخاب این ۱۶ نفر گفت: قطعا افراد را به صورت سلیقه‌ای انتخاب نمی‌کنیم، اما اینکه این افراد با چه شرایطی و بر چه اساسی انتخاب خواهند شد و .. در حال بررسی است.   بیشتر بخوانید: برای جلوگیری از گازگرفتگی چه راهکار‌هایی پیشنهاد می‌شود؟   انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: آتش نشانی زنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش نشانی زنان آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی

 روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه گفت: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل امروز ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.

روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد